KONIEC 500+ W GOTÓWCE! OD NOWEGO ROKU DOSTANIEMY SPECJALNE BONY!
30.09.2020

KONIEC 500+ W GOTÓWCE! OD NOWEGO ROKU DOSTANIEMY SPECJALNE BONY!

Nowe zmiany dotyczące 500+!
W sejmie narodził się pomysł, aby 500+ nie było dawane w gotówce, lecz w specjalnych bonach, które można wykorzystać w sklepach.

W jakich sklepach będziemy mogli wykorzystać bony?
Kiedy ustawa wejdzie w życie?

Nowe zmiany dotyczące 500+ .. Kiedy wejdą w życie?

./uploads/david_magrys/e28a43c33519ea89ea7a6b13ef3f0bc4.jpg

ŹRÓDŁO

W sejmie narodził się nowy plan i pomysł odnośnie dodatkowych świadczeń "500+".


Nie otrzymamy już dodatkowych pieniążków w gotówce, lecz w bonach, które będziemy mogli wykorzystać w sklepach

Jakich sklepach....? 


Sklepy będą przydzielone odgórnie przez państwo. 
Na liście mają się znaleźć sieciówki, w ktorych będziemy mogli kupić akcesoria do nauki, ubrania oraz inne potrzebne rzeczy dla dziecka. 




Dlaczego takie zmiany?

Rząd utwierdził się w przekonaniu, że 500+ powinno być pożytkowane dla DZIECI, a nie na inne problemy finansowe rodziców. 


Ustawa będzie zatwierdzona lub odrzucona w ciągu najbliższych dni. 


 

Czy popierasz nową ustawę o 500+?

./uploads/david_magrys/66694e264386a8afe5a1f2c5df1a5f0f.jpg

ŹRÓDŁO

9 lubi to
130
72472
131 komentarzy

19

Pewnie bony do Żabki i innych powiązanych z PiS

odpowiedz

19

Uważam że bon to zły pomysł. Ja mam 2 córki i odkładam co miesiąc im po 200 zł na konto. Najlepiej niech jeszcze nam do wyra wejdą. 

odpowiedz
Bez dzieci 10/01 11:57:12
21

Wow odkladasz 200zl co miesiac niezle szkoda ze nie calosc...bardzo dobrze ze w postaci bonow bedzie ta kasa przynajmniej pojdzie na dzieci nie zachcianki rodzicow jak np. Nowy samochod...

Odpowiedz
19

 .A co zazdrościsz tych 500+ oddam Ci dzieci i dołożysz do nich 1000+.I jeszcze będzie mało  

Odpowiedz
Obywatel 10/01 15:01:12
22

To zrób za 200 z bonów zakupy do domu A swoje 200zl odłóż dzieciom, nie widzę problemu 

Odpowiedz
34

Co ty krzanisz... Kiedyś nie było 500 plusów... Dzieci troje wychowaliśmy na porządnych... Nic nam nikt nie pomógł... Ale pracowaliśmy... Moje zdanie jest takie... Trzeba pomoc.. Ale dać wędkę a nie rybę.... To nie była pomoc... To było kupowanie głosów... Tylko że ta durna hołota nie zdaje sobie sprawy że to nie oni ale ich dzieci jeszcze będą to spłacać bo przez tych pisiorow i te rozdawnictwo kraj już jest zadłużony ze juz nikt o tym nie mówi... 

Odpowiedz
3

Nie uważałaś jak robisz ? - rób jak uważasz !

Odpowiedz
3

Jebnij się w łeb 

Odpowiedz
22

Co za różnica czy bon czy pieniądze? Może Pani odłożyć pieniądze z wypłaty a bon wykorzystać w sklepie. Na jedno wyjdzie.

Odpowiedz
10

Bardzo mądrze napisane! :)

Odpowiedz
12

Już dawno tak powinno być. 

Odpowiedz
10

Z tego co pamietam za PO tak samo mówiono, że nasze dzieci będą spłacać długo PO. Za nich nic nie było, a tylko podwyżki, wysyłanie dzieci 6 letnich do szkoły, wydłuża nie wieku emerytalnego, podniesienie VATu, a ludzie krzyczeli, że tylko w PL nie ma pomocy państwa ludziom pracującym tylko patologii i wyjeżdżali do innych krajów za socjalnej i godnym życiem. 

Odpowiedz
11

Państwo czyli podatnik nie utrzymuje dzieci od tego są rodzice. Pracujący rodzice. Ci i te które się pozwalniały z pracy muszą ruszyć tyłki za robotą. 

Odpowiedz
5

Państwo, czyli podatnik nie utrzymuje dzieci, od tego są rodzice. Pracujący rodzice. Ci i te które się pozwalniały z pracy muszą ruszyć tyłki za robotą. 

Odpowiedz
9

To single I emeryci placa na to "odkladanie" 😁😁😁😁

Odpowiedz
3

Za PO z PiS  co to wogle za porównania ??? Za za Łokietka to co było??Żadne PO żaden PIS!!! Wszyscy won jak to mowił Cejrowski!!!!

Odpowiedz
20

Obowiązkiem rodziców jest finansowanie swoich dzieci a nie liczyć na drapane. Miałam troje dzieci, 40 lat przepracowałam i państwo mi nie pomagało. Trzeba wziąść się za uczciwą pracę i nie narzekać. 

Odpowiedz
2

Tego już nie pamiętają hipokryci

Odpowiedz
16

Kiedyś robota była wszędzie a teraz kurwa masz jak już znajdziesz to za najniższa krajową co to są za pieniądze jeżeli policzyć koszty dojazd do pracy i utrzymanie dzieci nie zostaje już nic a gdzie tu jeszcze życie opłaty o lekarstwach nie wspomnę to nie te czasy w których wy robiliście i okradaliscie pracodawców dorabiając sobie na lewo drugą wypłatę więc przestań pizdzić 😠

Odpowiedz
12

Tylko ,że te dzieci kiedyś będą pracowały na emerytury tych którzy tak biadolą ,że dziś muszą robić na podatki i 500+.Matki ,które siedzą w domu i zajmują się domem pracują 24 h na dobę, nie mają 8 godzin pracy i wolne.JAk komuś żal tyłek ściska, że inni mają 500 to niech też  mają dzieci.Kiedy dziecko zachoruje to w aptece i u lekarzy zostawi się z tysiąc a gdzie inne potrzebne rzeczy dla dziecka

Odpowiedz
Karolcia 10/04 15:31:33
6

Skoro ma się  dodatkowe pieniądze na dzieci to wiadomo ,że rodziców stać  tez i na nowt samochód,którym  dzieci przecież tez jeżdżą. 
Jeśli ktoś  przeznacza miesięcznie na dziecko 2000 to nie znaczy, ze ma przeznaczać na siłę 2500

 

Odpowiedz
10

Dzieci ma się na własny rachunek a nie na rachunek państwa.

Odpowiedz
11

Co w tym dziwnego że pewne osoby odkładają co miesiąc 200zł. z tego 500+ ja założyłem córce specjalne konto i wpływa tam całe 500+ to w takim wypadku jak wejdą bony to co będę musiał zrobić w takim wypadku odkładać jej te bony na półkję?????Ludzie pomyślcie tylko
 

Odpowiedz
12

Ja mam dzieci na własny rachunek bo chciałam być matką,lecz szczerze powiem że te pieniądze te 500plus dużo mi dają gdyż nam syna który poważnie bardzo poważnie choruje i jeżeli bym ich nie miała ciężko by mi było opłacić jego leczenie które jest cholernie kosztowne

Odpowiedz
1

Poczytaj. Bo sama jeszcze splacasz dług za Gierka.
A podatki qurwa Mac wszyscy podnoszą 

Odpowiedz
4

Jak nie pasuje mozna nie brać... A nie tylko kasa i kasa.. Pasożyty 

Odpowiedz
13

Są rodziny co pracują  też na te 500 i też pobierają.Tez pobieram i pracuje .I chociaż teraz mogę więcej kupić dziecku,wyjechać na wakacje .I jako matką samwychowująca dużo mi to pomaga.Nie tylko single i emeryci. Wolę abym moje podatki były wykorzystywane na dodatki dzieci niż na więzienia. Bo jeszcze trochę to więźniowie będą mieli lepiej niż dzieci.

Odpowiedz
Paulina 10/05 06:04:19
3

@robi a przepraszam nie można za zakupy zapłacić bonami i wówczas dziecku odłożyć z wypłaty ? Co to za różnica w tym  wypadku ? pomyśl trochę

Odpowiedz
zenek34 10/05 07:15:16
2

Za bony kupisz rzeczy , a córce odłożysz swoje. P.S. 500+ miało za zadanie m.in. napędzać koniunkturę , a jak napędza jak ktoś odkłada to w banku? 

Odpowiedz
Izabela 10/05 07:26:28
3

A może ta kobieta podobnie jak ja wpłaca na dodatkowe zajęcia sportowe?!!! Co ty na to :/

Odpowiedz
5

Z samochodu korzystaja i dzieci. Rodzice chocby moga zabrac je na wycieczke. Nie wszedzie komunikacja jest rozwinieta na pełnym poziomie

Odpowiedz
Andzia1 10/05 08:24:06
11

Hahahha! Nowy samochòd! Czlowieku ! Ty chyba nie Weisz jakie są realia zycia w Polsce mając dzieci. Właśnie przy takich komentarzach wiadomo ze piszą to ludzie którzy dzieci nie maja! 
osobiscie mam 2 dzieci i nie jestem fanką 500+ wolałabym zarabiać te tysiąc więcej. Niech to zniosą ale niech zrobią porządek z wynagrodzeniami. Bo 1700 zł  netto najniższa krajowa to jest jakiś żart 

Odpowiedz
5

Wiesz ile ten bon jest Wart ? 300 zł ceny tak poszly w górę. Nie wypowiadaj się na ten temat bo rzucasz tylko Jadem,skąd w wszyscy się bierzecie? 

Odpowiedz
1

Tez odkladam i uwazam ze to dobry pomysl. Ubrania i rzeczy do szkoly i tak kupujesz, wiec zakupisz je z bonu, a gotowke odłożysz. Nie wiem wczym problem
 

Odpowiedz
Mama_37 10/05 13:17:33
5

Zgadzam się te bony to głupota, każdy myśli , że to miliony i przepraszam czasem jest potrzebna wizyta do specjalisty to też bonem zapłacę? Bony powinny być dla rodziców , którzy wydają pieniądze w niewłaściwy sposób. Czyli jeśli kupiłam mieszkanie dla moich dzieci to rozumiem , że zapłacę bonem w banku? Ludzie ile w was jadu 😡

Odpowiedz
0

To odłóż z wypłaty córkom,a bony sporzytkuj zamiast wydawać gotówkę! Pitolenie zwykłe, bo w odkładaniu taki bon akurat nie przeszkadza.

Odpowiedz
0

To odkładaj córkom na konto z wypłaty, a bony spożytkuj zamiast wydawać gotówkę. Zwykłe pitolenie. Bony są lepszym rozwiązaniem gdyż większość dzieci z tego pincet plus grosza nie widzi.

Odpowiedz
Sukienka 10/05 23:09:44
0

Ale tym nowym samochodem też dzieci jeżdżą. 

Odpowiedz
Sukienka 10/05 23:11:47
1

Kiedyś chleb nie kosztował 3,50 tylko złotówkę. Życie było o wiele tańsze. Dzieci miały inne potrzeby. 

Odpowiedz
5

Posypały się komentarze  zawistnych Polaków którzy za 100 zł więcej noż by wbili w plecy 😂 w każdym normalnym kraju otrzymuje się pomoc, jakos ta polityka prorodzinna działa i nikt z tego takiego halo nie robi jak w Polsce. Zawiść, prostactwo i nie wiem co jeszcze 

Odpowiedz
0

To zakupy zrobisz bonem,a gotówka zostanie w portfelu lub twoim koncie  i odłożysz na konto dzieci.

Odpowiedz
0

jezeli juz to chrzanisz😆- reszty nie ma co komentowac...na POrzadnych😆😆 z naciskiem na rządnych-PO😂😂

Odpowiedz
0

Wejdą oj wejdą

Odpowiedz
rencista 10/06 10:02:18
0

Rencista robota wszędzie puknij sie w łeb za żadow  po roboty nie bylo 90 procent Polaków uciekalo  za granice 

Odpowiedz
Nicnierobiącamatkapolka 10/06 10:52:38
0

Zgadzam się z panią niżej... Bo nikt nie mówi o tym ile matki muszę zrobić w domu... Każdy powie nierób nic nie robisz cały dzień tak? To ja bym chciała się zamienić iść do pracy niech ktoś za mnie siedzi w domu i nic nie robi boże jak by mi było miło iść pracować a nie nudzić się w domu z dwójką małych dzieci... 

Odpowiedz
0

Wcześniej rodzice wychowywali dzieci bez 500+ i żyli a ty płaczesz że ci dają bony na 1000 zł Jakaś nie normalna chyba jesteś 

Odpowiedz
1

A co mają powiedzieć te matki, które pracują ?
 

Odpowiedz
4

Matki, które pracują, po powrocie z pracy też zajmują sie dziećmi i domem.

Odpowiedz
Betinka 10/06 17:59:15
2

Dokładnie... Ja też założyłam synowi konto i wpłacam mu pieniążki na nie... Może niech bony dostaną dzieci, których rodzice nie pracują? 

Odpowiedz
0

Żal że ludzie są tacy . Jeden lepszy od drugiego . Najpierw nawalali zeby zrobić bony teraz wymyślają następne swoje chistorie co za naród!!!!!! Żalllll 

Odpowiedz
0

Ja np. zapewniam za te pieniądze zajęcia pozalekcyjne, a to też dużo kasy wychodzi gdybym nie miała tych 500+ to nie wiem czy puściła bym go na te zajęcia i jeszcze odkładam mu na konto 

Odpowiedz
człek, zwykły człek 10/06 23:56:01
1

Za 500 zł. nie utrzyma się dziecka. 

Odpowiedz
0

Samochód też jest potrzebny rodzinie z dziećmi, ale nowy nie wrak , powinien być wydany w salonie i zawieszona wypłata świadczenia do czasu spłaty samochodu przez państwo ( oczywiście szczegóły trzeba dopracować , typ , kwota max. zakupu itp)

Odpowiedz
1

Nowy samochód można kupić za 500+? .Podajcie gdzie można  go nabyc to od razu pojadę i kupię.

Odpowiedz
partyturka 10/07 13:14:28
1

Pomysł tem mieli już dużo wcześniej tylko w kampanii nie wypadało🤔 Zawsze to mniejsze poparcie😈

Odpowiedz
3

Piszecie tu same brednie których się czytać nie da. Dzieci się rodzą żyją i potrzebują wcześniej ludzie płakali bo im nie starczało kasy wychowywali dzieci na własny rachunek i nie dostawali pomocy od państwa dzieci dorastały szły do pracy i od razu płacą podatki do państwa a rodzice mają tyle ile się natyrali na to by wychować dzieci i mogą być z nich dumni i jak ich stać to pomagają dalej z swoim dzieciom nie żądając nic od nich, a państwo nie dokładając grosza ma kolejnych pracowników z których czerpie kożyści więc skoro ma czerpać korzyści to niech pomaga(inwestuje) w utrzymaniu swoich przyszłych podatników i wszelkie inne spekulacje są totalną głupotą, i najczęściej piszą ludzie którzy nie mają dzieci bądź mają jedno i nie rozumieją ile jest pracy w własnym mieszkaniu ,domu żeby wychować trójkę bądź czwórkę dzieci następnie jeżeli chodzi o bony to w jaki sposób ludzie mają zapłacić za wizytę lekarską raty za komputer tablet internet media które w dzisiejszych czasach są niezbędne do wychowania dzieci a jak się noga podwinie to w jaki sposób mają zapłacić czynsz za mieszkanie które jest niezbędne do wychowania dzieci, w dupę wsadźcie sobie te bony a może tak od razu wprowadzić kartki na mięso cukier mąkę i inne najbardziej potrzebne żeczy spożywcze, także jeszcze w jaki sposób za dentystę i rehabilitanta który jest dość często potrzebny do prawidłowego rozwoju dziecka bo na terapię z ZUS to trzeba czekać latami a wiadomo czym szybciej si3 dziecku pomoże tym lepiej

Odpowiedz
Free love 10/07 18:15:29
2

Nowy samochód za 500 plus? To ile set lat trzeba odkładać!

Odpowiedz
0

Takie teksty wychowaliśmy bez 500+ plus dzieci. Tylko za tym kryją się rodzice którzy wybódowali dom i dali działkę córce i synowi .A pozatym biedni przedsiębiorcy co wykorzstywali za miskę zupy czyli 600zł miesięcznie.
​​​
​​​​​
​​​​
​​​​​​

Odpowiedz
0

A kto ci wychował dzieci jak miałaś trójkę ,co to za propaganda.

Odpowiedz

19

Z jednej strony bon jest dobrym rozwiązaniem. Ale nawet jeżeli taka patologia kupi rzeczy spożywcze na bon to myślicie że później tego nie sprzedadzą by mieć na alkohol czy inne rzeczy? A jeżeli ktoś ma niewielki swój dochód i ma chore dziecko i jeździ na rehabilitację prywatnie z dzieckiem i do różnych specjalistów to te 500 plus naprawdę się przydaje. 

odpowiedz
4

Właśnie ja mam ciężko chorego syna i te pieniążki bardzo mi pomagają tym bardziej że ja mieszkam w Bydgoszczy a syn jest obecnie na leczeniu na Śląsku jest to spory kawał drogi i też nie mam samochodu tak jak ci niektórzy piszą że za te pieniądze samochody ludzie kupuja

Odpowiedz
5

Mam 5 dzieci, pracuje za najniższa krajową. Odkąd weszło 500+ wyremontowałam mieszkanie, dzieci mają ciepłą wodę, wannę z natryskiem, pralkę, meble ściany bez grzyba. 6 lat temu jako samotna matka z 3 dzieci, a podłoga pękała nam pod stopami. Zimą siedzieliśmy w jednym pokoju bo w kuchni woda zamarzała, a na tyle opału nie było. Teraz mamy wyremontowane 115 metrów mieszkania. Spłacam raty jeszcze za to wszystko, ale to nie koniec bo dach przecieka. Budynek poniemiecki. Dach 400m2. Da się zapłacić bonem? Wątpię. Bank za bon kredytu mi nie da. A dach kosztuje majątek. I jeśli ktoś powinien dostać bon zamiast kasy bo chleje albo ćpa to wcale nie powinien mieć dzieci. 

Odpowiedz

16

Tak nareszcie Rzad poszedł po rozum bardzo dobry pomysł a reszta darmozjadów do pracy a 

odpowiedz
14

Nie poszedł po rozum tylko chce nabić kolesiom swoim kieszenie. To nie ma nic wspólnego z troską o dzieci

Odpowiedz

12

Myślę że bon nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ mam dwójkę dzieci i pracuje razem z mężem po 10 godzin i nie kupuje samochodu z 500plus tak jak inni piszą 500+ jest dla dzieci na ich zachcianki kina baseny na atrakcje na wakacjach ale także odkładanie co miesiąc na ich przyszłość. 
nie wszyscy co pobierają 500+ są patologia. 

odpowiedz
3

Zgadzam się z panią w stu procentach ja mam ciężko chorego syna i jego leczenie jest kosztowne i właśnie piecet plus mi dużo pomaga w tej sytuacji

Odpowiedz
5

Zgadzam się z Panią całkowicie, my z mezem też  pracujemy ,placimy podatki ,staramy sie zeby dziecko miało  lepszy start ,rodzinne  się  nam nie należy  a co nasze dzieci są  inne .Bon to kiepski pomysł  będą  nabijac kasę duzym sieciowkom a nie sklepom osiedlowym. 

Odpowiedz

10

Tego mogliśmy się spodziewać , teraz bony a może kolejny krok to likwidacja 500 plus ? ;)

odpowiedz
Do Anna: 10/06 19:00:11
3

Anna, już jesteście niepotrzebni, więc likwidacja 500 jest bardzo prawdopodobna. Murzyn zrobił swoje, murzyn moze odejść. Oddaliście swoje głosy w wyborach za 500 złotych, więc teraz spadajcie. PiS jest na tyle silny, że was już nie potrzebuje. Więc- ruszyć tyłki i.... do roboty!

Odpowiedz

8

Jak nakarmię dziecko przyborami do nauki ? 

odpowiedz

7

yyyyyy kup pan bona za jedyne 450 - czarny rynek obrotu bonami ruszyz kopyta :)

odpowiedz

6

Zobaczycie co się będzie z ekologia działo... Jak ktoś ma niemowlaka będzie kupował nowe ciuchy a nie używane odkupywal  bo będzie do tego zmuszony. Wątpię żeby dziecko za 500 złotych zuuzylo pampersów i mleka a jak jest na.poersi to tym bardziej a reszty rzeczy nie trzeba kupować co miesiąc oprócz właśnie ubranek więc żeby wykorzystać bon zacznie się kupowanie materialnych rzeczy 

odpowiedz

6

Rodzice najlepiej wiedza co dziecku potrzebne co kupic zeby dzoecko bylo zadowolone i szczescliwe.. Absolutnie przeciwny  jestem temu choremunpomyslowi... To rodzice decyduja o dzieciach i wiedza jakie sa potrzeby dla dzieci.. Ten pomysl to ubezwlasnowolnienie czlowieka i pelna kontrola nad nim i dyktando co kupic gdzie i kiedy.. Glupota nie idzcie ta droga... 

odpowiedz

5

Ale takim bonem nie zaplace za nauke plywania na basenie lub korepetycje ktore czesto bardziej ssie przydaja niz nowe buty. Troche dziwne rozwiazanie, bo nie kazdy kupuje w sieciowce tylko w lokalnym butiku lub na bazarze. Znowu pod gorke beda mieli mieszkancy wsi ktorzy do sieciowek maja daleko. 

odpowiedz
Kasia G. 10/05 06:45:13
1

Dokładnie. Nie każdy kupuje jedzenie s supermarketach A od lokalnych rolników...ubrania nie z sieciowek te markowe ale od prywatnych sklepikarzy. I jak tu wspierać polską gospodarkę? Nie każdy ceni sobie jakieś tam drogie ubrania ale woli to przeznaczyć na hobby dziecka na jego rozwój...Więc coś tu nie w porzadku. 

Odpowiedz

4

Bardzo dobrze. A nie co miesiac za darmo kasę dostają i wydają na wlasne potrzeby. Niestety, potrafisz dzieci narobic to i potraf na nie zapracować. Mam na mysli patologię, gdzie jest po 5 lub 6 dzieci a do pracy to bee. 

odpowiedz

Lucyfer 10/01 06:49:03
4

Zacznie się latanie po sklepach. Jeszcze trochę to zrobią sklepy pod 500 plus

odpowiedz
11

Niech apteki wciagna na listę ale tańsze a nie najdroższe. Powinny być także ośrodki rehabilitacji i prywatnych lekarzy bo na NFZ trudno sie dostać.

Odpowiedz
Polandia-Nibylandia 10/05 10:28:01
2

Lista już jest znana, bo to będą sklepy które wesprą kampanię pisorków albo w zarządach tych sieciówek siedzą koledzy😉

Odpowiedz

4

Uważam że bon jest kiepskim pomysłem ponieważ ja odkładam dziecku te pieniądze a bonu nie odloze. Powinni przeprowadzić weryfikację i tym którzy wydają na alkohol powinni dać bon

odpowiedz
Małgorzata 10/05 22:43:34
0

Mama uważam że 500plus jest dla dzieci Dużo jest rodziców którzy piją ćpaja to prawda i nie pracują Złoty środek ciężko znaleźć tak naprawdę. Dużo ataku jest jak czytam te posty .Może rząd podejdzie do tematu tak że można za bon zapłacić za dodatkowe korepetycje też czy sport czy leki również 

Odpowiedz

4

Witam ja mam mieszane uczucia, ja nie wykorzystuje ani jednego grosza z 500+ a odkładam całość na dobudowe pokoi dla dzieci może niektórych stać na mega kredyty ale samotnej matce nikt nic nie chce dać a nawet jeśli to z mega łaska bądź duża splata ratalną - pracuje wychowuje etc i nigdy sie nie odzywałam, ani nie komentowałam tego że facet nie płaci za dzieci alimenty - fakt pobieram z funduszu ale co to są za pieniądze po 300 na dziecko, gdzie sąd i tak nie chce podwyższyć bo są cwaniaki w każdym kraju i kombinuje jak idzie aby nie płacić ani  grosza i aby nie odczuć obowiązku na swoich barkach. Żałuję że nie mieszkam w innym państwie bo tu zazdrość goni zazdrość. A co do marginesów społecznych to zawsze były i będą - ale nie osadza się wszystkich ludzi po przez pryzmat mniejszości  marginesu społecznego.
​​​​​​
PS. Uważam że wiele jest osób o podobnej sytuacji i podobnym spostrzeżeniu na to wszystko - źle jak nie dawali, źle jak w końcu coś dali booooo są marginesy iiii zazdrość ale to nie od wczoraj nam wiadome tylko od zawsze, pozdrawiam 
​​​

odpowiedz
0

Jak się nie podoba to nie brać i proponuje nie wyciągać rak po inne świadczenia. Ale nie człowiek głupi i ciemny twierdzi " Jak oni mogą brać to czemu ja mam nie wziac". To to, to tamto ten tak A ten srak. Wkurwia już mnie to wszystko, w jeden worek i na księżyc wypierdzielic.

Odpowiedz
MAMA SAMA 10/06 09:03:58
1

Ja też jestem samotną matką. Żyjemy skromnie. Za pieniądze z 500+ wyremontowałm córce pokój, kupiłam jej nowe mebelki, łożko. Przymierzałam się do wzięcia na raty jej laptopa właśnie z tych pieniedzy ale jak będzie bon to nie wiem czy będzie to możliwe. Na korepetycje nie potrzebuję tych pieniędzy bo córka dobrze się uczy. Myślałam że w przyszłości będę odkładała te pieniądze na studia dla niej. A bon no cóż jeśli bedzie na jedzenie to ok to z wypłaty zamienie te środki Jeśli nie to niestety :( znowu będzie bardzo ciężko sprostać nawet jej małym marzeniom. Pamietajmy 500 +pobiera nie tylko patologia. 

Odpowiedz

Przemek 10/05 16:37:45
4

Tego się nie da czytać ! Ludzie brać się do roboty to było pewne że prędzej czy później 500 nie będzie !!! Zamiast siedzieć z pizd... W domu won do pracy i pokazać ile jesteście warci a nie najlepiej siedzieć na dupie i płakać ! Jak zamalo zarabiasz bierz nadgodziny albo zmień pracę pierdo.... Leniu !

odpowiedz

4

Witam ja co miesiąc odkładam synowi 500+. Jeśli będą bony po prostu je wykorzystam a Odłożę 500 Plus z mojej wypłaty nie widzę problemu. Tylko żeby nie był wybrany sklepy z odzieżą i tylko z artykułami szkolnymi  mam nadzieję że na liście znajdzie się sklep spożywczy.

odpowiedz
0

Pisze wyraźnie sieciówki, w ktorych będziemy mogli kupić akcesoria do nauki, ubrania oraz inne potrzebne rzeczy dla dziecka. 

Odpowiedz

3

Krzyczą że mają zabrać  najgłośniej ci którzy mają pieniądze kiedyś nie było? Tak nie było ale bieda też była było 7 dzieci a pracował tylko ojciec za najniższa krajowa a teraz ludziom jednak żyje się lepiej  zazdrościsz ze kupił sobie nowy samochód przecież Ty też możesz sobie kupić 500+ dostaje też bogaty jak i biedny
Wedlog mnie 500 powinno być bo ludziom żyje się lepiej a jak ktoś piję za te pieniądze to niech państwo wymyśli jakiś sposób na to żeby właśnie to kontrolować nie wiem zabranie 500 właśnie takim ludziom ale nie wszystkim bo nie którzy biorą 500 pracuje i jeszcze nie wystarcza bo dziecko hore i 3 jeszcze jest jest kilka stron medalu a wy tak wszystko wiecie gdzie co się dzieje 

odpowiedz

2

I z 500 robi się mniej bo niektórzy rodzice zanim coś kupią przejża mnustwo ofert tego samego produktu gdzie mogą kupić najtaniej no ale pisowskim sklepom trzeba dać zarobić bo za meble do pokoju dla dziecka będzie trzeba wywalić min 1500 a nie 500 na olx gdzie czasami te z olx wytrzymają więcej niż nowe ze sklepu no ale swoim się kieszenie zawsze napychalo i nic się w tym nie zmieni 

odpowiedz

2

Chyba go pogięło. Nikt mnie nie będzie zmuszał do wydawania tej kasy w przez nich wskazanych sieciówkach, korooslracjach, które nie płacą podatków. Dziecko odkłada sobie te pieniądze na przyszłość na dobry start jak wyjdzie z domu, na swoim koncie. 

odpowiedz

jebać pis 10/04 21:44:20
2

nech te pisiory w dupe wsadzá ,ten bon ,ja te 500+daje dziecku na konto ,a tak co bon mu dam na konto ,ciekawe ile bedzie taki bon warzny  ,za mało pieniędzy mają huje w budrzecie dlatego bon dadzą ,niech się wezmą za tych darmozjadów którzy chleja za te pieniądze ,w szkołach komitet rodzicielski płaci co trzeci rodzic na dziecko ,a 500+ jest na karzde więc gdzie te pieniądze idą  ,wydaja na siebie paniusie idą sobie robią paznokcie a tatusiowie więcej wydaja na piwsko 

odpowiedz

1

Będzie tak jak z bonami świątecznymi czy żywnością unijna będą sprzedawac, poza tym co za różnica którymi pieniędzmi co zapłacę. Tak kupuje jedzenie, place rachunki i resztę z naszych, a córkom place przedszkole, obiady w szkole, angielski, ciuchy, buty, dentystę itp z 500+, a tak kupie jedzenie i resztę z 500+, a te rzeczy kupie ze swoich bez różnicy. Jedyne co mnie martwi to, że będą sklepy drogie lub takie których nie mam blisko. Ja jestem oszczędna korzystam z promocji i szukam tych samych produktów gdzie taniej. Natomiast jestem przeciwniczka odkladania gotówki, bo traci na wartości i tak mnie mama odkładają na studia polise i miała starczyć na całe studia, a wzięłam później 1800 zł gdzie semestr kosztował 2,5 tys 😂 inflacja jest okrutna... 

odpowiedz

1

Jestem na NIE ! 
1) ZA TE PIENIADZE OPLACAM CORCE PRZEDSZOLE I WYŻYWIENIE, ZAJECIA DODATKOWE - BASEN TANCE 
2) KUPUJE LEKI W APTECE
3) UBRANIA I BUTY KUPUJE PRZEZ INTERNET BO JEST TANIEJ !!!

BONY TYLKO POGORSZA BO BEDZIEMY MUSIELI WSPIERAC FIRMY TYPU SMYK ITD A TAM WSZYSTKO JAK DLA MNIE JEST DROGIE I NIEOPLACALNE!!!

odpowiedz

Andrzej Jaroszewski 10/05 20:07:51
1

NIech ju znie kombinuja  darmozjady  kasa sie nalezy  i koniec jako dodatek dla osób pracujacych przynajmniej jednej osobie która oddaje podatki z poswiecenia sie dla Państwa polskiego   czyli  ludzi produktywnych i nie 500 a min. 20% do dochodu  a patologia  żerujaca na sasiłkach  nie produktywna czyli darmozjady które robią dzieci po to by przeżyc to  na sybir a dzieci do normalnych ludzi oddac  lub  do domu dziecka  lub innym którzy  kochaja dzieci  i chca  zeby  wyszły na ludzi a nie kolejnych patusów darmozjadów
 

odpowiedz

1

A jak np. Ktoś nie chodzi do sieciówek. To co. Po to te bony żeby sieciowe sklepy utrzymać.Problem że dają 500+mogę kupić dziecku co mu potrzebne w innym sklepie, nie sieciowym. 500+odkladam na zajęcia dodatkowe część. Nie wiem moim zdaniem to nie uczciwe teraz tak. 

odpowiedz

1

Dla mnie jest to pojebane te bony jak ktoś,wychowuje sam drojke dzieci jak ma opłacić rachunki itp za TW bony do pracy Noe można iść jak jest się samotnym ojcem lub samotna matka która wychowuje sama dzieci 

odpowiedz

OloManolo 10/01 20:01:53
1

Co za bzdura, głupota, komuna i dyskryminacja.

odpowiedz

Yagienka 10/06 16:15:13
1

Ja też mam 2 dzieci. Od września tego roku wzrozly opaty za przedszkole, a ja w związku z całą plandemią straciłam pracę, więc chyba zabiorę dzieci z przedszkola, bo właśnie opłacałam je z 500+

odpowiedz
Yagienka hahaha 10/06 19:47:03
0

Yagienka, nie ośmieszaj się. Nie pracujesz, a dwójkę dzieci prowadzisz do przedszkola? Tych patoli pogięło całkowicie. Śmierdzące lenie.

Odpowiedz

1

To jeszcze apteki niech zrobią bo leki to masakra 

odpowiedz

1

To świadczenie powinno być w formie odpisu od podatków. Dla pracujących rodziców. Jeśli ktoś nie może podjąć pracy (np. samotny rodzic niepełnosprawnego dziecka), to państwo powinno w odpowiedni sposób uregulować również takie przypadki. No ale wtedy elektorat mocno by się skurczył.

odpowiedz

0

500 plus w gotówce to najlepsza opcja dzieci są w różnym wieku te najmłodsze maja inne potrzeby niz te większą. Poza tym im dziecko starszą tym większe potrzeby. Państwo nie może narzucać jakie kto ma kupywac rzeczy i w jakiej ilosci

odpowiedz

0

No i bardzo dobrze !!!
 

odpowiedz

Honorata 10/07 14:22:54
0

Nie jestem za bonami nie ktorzy moga za tą gotówkę zapłacić za obiady w szkole czy wycieczki i inne składki powiązane z nauką. Niech wprowadza bony w tych rodzinach którzy nie potrafią zarządzać pieniędzmi dzieci pije czy coś. A nie wsadzać wszystkich do jednego worka. Albo tych co spłacają swoje dlugi za te pieniądze a dzieci nadal nie mają co jeść czy pampersów. To moje zdanie na ten temat 

odpowiedz

0

Uważam że to nie jest dobry pomysł,może jak zawsze dla rządu na utrzymanie gospodarki dla wybranych przez siebie sieci gdzie tą gospodarką spada.To są pieniądze dzieci i dzięki temu im możemy kupować to czego potrzebuja bez ograniczeń,dwoje pracujemy i uważam że z jakiej racji mają dzieci dostać bon co miesiąc mam kupować ciuchy za 1000zl...czy przejść to?są inne rekreację wyjazdy na które są przeznaczane pieniądze!!!!NIE POPIERAM

odpowiedz

0

Ludzie wszyscy jesteście jebnieci klucicie się o to co naszym dzieciom i każdemu człowiekowi się należy czy kasa czy bon to tylko jebany podział polaka na polaka myślicie ze macie kontrolę i tylko hejt za hejten mamy gorszy problem lgbt 

odpowiedz

0

zobaczymy w praktyce,sam mam poważnie niepełnosprawne dziecko i tu jest potrzebna gotówka a nie bon no ale zobaczymy :(

odpowiedz

0

Sieciowe sklepy. A co z mniejszymi? Dlaczego tam nie będzie można kupić ubrań itp? Co jeśli  ktoś opłaca korepetycje z tych pieniędzy? 

odpowiedz

Loki2007 10/07 11:27:35
0

Mi osobiście pomysł się podoba ale  jest takie, mam dzieci które są już prawie dorosłe chcą parę groszy na wyjście daje to z 500 plus, w szkołach co chwilę coś jest  jakieś wycieczki, kina itp daje z 500 plus. Jeżeli pojedziemy do parku trampolin, zoo czy inna wyjazd to za wejście tesz zapłacę bonem hmm hyba nie. Jedzenie samo jakoś tak mnie nie przekonuje. A młodzież ma swoje potrzeby czy pujscje do fryzjera, kosmetyczki, kina w wekend, kupno ubrań nie tylko z siecówki i co to tesz za bony. 

odpowiedz
0

To tu gdzie nie możesz to płać gotówką. Wszystko dzieciom płacisz z pieniędzy 500+? To ty nie czujesz że masz dzieci. Do roboty

Odpowiedz
0

Państwo nie może narzucać ? No to takim specom jak ty państwo nie powinno dawać pieniędzy. Kasę chcesz ale ograniczenia na co masz je wydać już nie chcesz. Nie bierz pieniędzy to nie będziesz mieć problemu że na wódkę ci nie dali.

Odpowiedz

0

A ci z rozrywką dla dzieci ? Jeśli ktoś kupuje online ubrania? Rehabilitacja? Leki? O tym ktoś pomyślał ?

odpowiedz

0

Zawsze możecie sprzedać po 400🤣

odpowiedz

0

Pieniądze powinny być wypłacane dla rodzin z niskim budżetem,ja pracuję moja żona nie bo niema z kim dziecka zostawić a zarabiam z premia max 3000zl ,a dodatkowe 500 zł napewno pomaga.takie komentarze jak odkładanie tych pieniędzy co miesiąc przez kilkanaście lat i później dziecko ma zekomo dobry start to głupota bo dziecko kosztuje dużo więcej jak 500 zł miesięcznie i kasa szybko się rozchodzi (jexzenie,ciuchu,lekarze,lekarstwa ito.)a jeszcze dochodzi oprócz dziecka oplaty ubezpieczenia jakieś różne rachunki to nie jest takie proste 

odpowiedz
0

Jestem tego samego zdania.  Oni wszyscy myślą że 500 to majątek i pewnie wypowiadają się panie co nie mają dzieci .Albo co mają dość pieniążków.  Ja zdecydowanie wolę pieniążki. I podkreślę że u mnie w domu nie ma imprez nie pijemy alkoholu ani grama i do kosmetyczki nie chodzę żeby nie było. Ale dużo łatwiej jest jak są pieniążki. Bony dla nie których rodzin to będzie utrudnienie. Ale kogo to obchodzi lepiej wszystkich wrzucić do jednego worka. Bony powinny być naprawdę u rodzin co naprawdę nie wylewaja za kołnierz. I rzeczywiście pieniążki są przeznaczone na coś innego.Ale kogo to obchodzi....

Odpowiedz

Mam dzieci dwoje 10/05 00:00:12
0

Ciekawe ja kupuję dziecia pieluchy z Lidla a na inne mają uczulenie i przez internet kupuję im to jam mam robić zakupy dla nich po pierwsze ja na nie przeznaczam ta kasę 

odpowiedz

0

Sprzedawczyki dostali kopa w 4 litery🤣

odpowiedz

0

Tak najlepiej zrobić bo te k...y nie wiedzą co ile kosztuje bo ich na to stać, mają większą pensje niż matka która pracuje i dostaje 500+. A są rodziny w których są dzieci mniejsze i co najlepsze że te maluszki po cze bują więcej wszystkiego np. Mleko które kosztóje 30 lub nawet 60zł ubranka które nie są aż takie takie i jedzenie. A co zrobią rodziny gdzie pracuje jedna osoba i ta wypłata im nie starcza bo Czysz wynosi 700złprad 300zł a gaz 200zł nie mówiąc już o tv zę też cze ba opłacić?? Niech on przyjdzie na takie miejsce samotnej matki mieszać ciekawe czy by przeżył bo na pewno Nie!! Niech się ten żąd jebnie w głowa. Wybiorą najdroższe sklepy gdzie bluzka do dziecka kosztuje 30zł lub nawet więcej zastanówcie się co robicie. 

odpowiedz

0

Pffff bez komentarza

odpowiedz

0

Niech przestaną okradać i dadzą zarobić ludzią. 

odpowiedz

0

z  tymi bonami to dobry pomysł tylko ja bym go rozszerzył w taki sposób ze ludzie pracujący zamiast podatków i zusu będą wystawiali specjalne bony dla rządzących i żeby mogli za nie w specjalnie wyznaczonych sklepach kupic tylko niezbędne im do życia produktu żeby nie mogli ich wydawać na rozrywkę i przyjemności. 

odpowiedz
1

To zły pomysł nie każdy rodzic przepierdziela je, w moim przypadku pokrywają one wizyty lekarskie córki. I teraz co bonem za nie zapłacę? 

Odpowiedz

0

Jasne... Bony!!! Kasa wróci do państwa a my 500+ przyniesiemy w jednej torebce foliowej z Żabki... Ha ha... Będą nas kontrolować i ograniczać... Nic tu wspólnego z dobrem dziecka nie widzę. Błazenada!!!

odpowiedz

0

Ludzie i tak bd bony sprzedawać więc nie widzę w tym żadnej różnicy w jakiej formie będą 

odpowiedz

0

Prawda jest taka że w tych rodzinach w których rodzice przeznaczamy to na siebie np alkohol  i papierosy to i tak na to przeznaczą np sprzedając bony. Przecież tak samo było z 500+ na wakacje, bony ledwo weszły w życie to już zostawaly wystawiane na allegro. A dzieci będą miały Jeszce gorzej nic teraz maja(chodzi mi o dzieci z rodzin wymienionych wyżej ). 

odpowiedz

0

Po co jakieś zjebane bony i to tylko na szkołe i odziesz co miesiąc za 500zl odzież to szaf braknie na nie w domu.wystarczy zeby rodzice pracowali i to oboje i wtedy dla tych dzieci.a nie robią dzieci i dzieci ich utrzymują.dzieci do szkół ,przeczkoli i żłobków a rodzice do pracy i takim dać rodzinom a nie tumaczenie ze nie moze isc do pracy bo co z dzieckiem dobre wytumaczenie.dwójka rodziców do pracy i takim dac i samotny rodzic tez do pracy .

odpowiedz

0

Ubrania w Żabce? Boję się pomyśleć o Twoim design'ie🤣

odpowiedz

0

a co jesli rodzice oplacaja w szkolach czy tez aby miec dach nad glowa placa wynajem mieszkania bo kogos nie stac na kupno mieszkania a panstwo nie rozdaje takich nieruchomosci na prawo i lewo trzeba sie nagimastykowac zeby sie dostac na liste co nie jest latwe nie rozumiem co chce rzad zrobic przeciez mozna zaczac od politykow niech oni oddadza swoje masze pieniadze

odpowiedz

Karinakoc 10/05 23:06:51
0

Jestem tylko ciekawa jak to będzie s reszta ? Jeśli wykonam zakupy np za 79zl (czyli paczka dużych pampersow ) to co pani wyda mi resztę tez w bonie ? Czy już gotówka ? Czy poprostu żadnej reszty nie będzie? A co z korepetycjami ? Czy będzie można zapłacić tym bonem
osoboe która daje korepetycje? Moim zdaniem będzie dużo nie jasnośc. 

odpowiedz

0

Bardzo dobrze. Skończy się patologia w kraju🤣. Co? Duduś z Jarkiem się wzięli na Was? 

odpowiedz

0

Możecie sobie bluzgać mam to w d..pie
Zabrać je...ane 500+ a nie już w dniu wypłaty tej juchni przybywa pijanych na ulicach.
Dziecko siedzi w wózku a obok zachlana matka przysypia na ławce.
Do roboty darmozjady a nie dostajecie co miesiąc po 500, 1000 albo nawet 2500 z moich podatków.
Jak ktoś jest niedojda życiowy to niech pracuje za najniższą skoro nie umie sobie poradzić ciapciok.
A teraz pozdrawiam tych co się ze mną zgadzają.
A ci co będą na mnie bluzgać to przet tym bluzganiem niech mnie pocałują w d....
Tylko z języczkiem i wcześniej umyć zęby brudasy.

odpowiedz

0

Możecie sobie bluzgać mam to w d..pie
Zabrać je...ane 500+ a nie już w dniu wypłaty tej juchni przybywa pijanych na ulicach.
Dziecko siedzi w wózku a obok zachlana matka przysypia na ławce.
Do roboty darmozjady a nie dostajecie co miesiąc po 500, 1000 albo nawet 2500 z moich podatków.
Jak ktoś jest niedojda życiowy to niech pracuje za najniższą skoro nie umie sobie poradzić ciapciok.
A teraz pozdrawiam tych co się ze mną zgadzają.
A ci co będą na mnie bluzgać to przet tym bluzganiem niech mnie pocałują w d....
Tylko z języczkiem i wcześniej umyć zęby brudasy.

odpowiedz

0

Prawda jest taka że w tych rodzinach w których rodzice przeznaczamy to na siebie np alkohol  i papierosy to i tak na to przeznaczą np sprzedając bony. Przecież tak samo było z 500+ na wakacje, bony ledwo weszły w życie to już zostawaly wystawiane na allegro. A dzieci będą miały Jeszce gorzej nic teraz maja(chodzi mi o dzieci z rodzin wymienionych wyżej ). 

odpowiedz

0

No i bardzo dobrze !!!
 

odpowiedz

1

Dla mnie jest to pojebane te bony jak ktoś,wychowuje sam drojke dzieci jak ma opłacić rachunki itp za TW bony do pracy Noe można iść jak jest się samotnym ojcem lub samotna matka która wychowuje sama dzieci 

odpowiedz

Honorata 10/07 14:22:54
0

Nie jestem za bonami nie ktorzy moga za tą gotówkę zapłacić za obiady w szkole czy wycieczki i inne składki powiązane z nauką. Niech wprowadza bony w tych rodzinach którzy nie potrafią zarządzać pieniędzmi dzieci pije czy coś. A nie wsadzać wszystkich do jednego worka. Albo tych co spłacają swoje dlugi za te pieniądze a dzieci nadal nie mają co jeść czy pampersów. To moje zdanie na ten temat 

odpowiedz

Loki2007 10/07 11:27:35
0

Mi osobiście pomysł się podoba ale  jest takie, mam dzieci które są już prawie dorosłe chcą parę groszy na wyjście daje to z 500 plus, w szkołach co chwilę coś jest  jakieś wycieczki, kina itp daje z 500 plus. Jeżeli pojedziemy do parku trampolin, zoo czy inna wyjazd to za wejście tesz zapłacę bonem hmm hyba nie. Jedzenie samo jakoś tak mnie nie przekonuje. A młodzież ma swoje potrzeby czy pujscje do fryzjera, kosmetyczki, kina w wekend, kupno ubrań nie tylko z siecówki i co to tesz za bony. 

odpowiedz
0

To tu gdzie nie możesz to płać gotówką. Wszystko dzieciom płacisz z pieniędzy 500+? To ty nie czujesz że masz dzieci. Do roboty

Odpowiedz
0

Państwo nie może narzucać ? No to takim specom jak ty państwo nie powinno dawać pieniędzy. Kasę chcesz ale ograniczenia na co masz je wydać już nie chcesz. Nie bierz pieniędzy to nie będziesz mieć problemu że na wódkę ci nie dali.

Odpowiedz

0

A ci z rozrywką dla dzieci ? Jeśli ktoś kupuje online ubrania? Rehabilitacja? Leki? O tym ktoś pomyślał ?

odpowiedz

0

zobaczymy w praktyce,sam mam poważnie niepełnosprawne dziecko i tu jest potrzebna gotówka a nie bon no ale zobaczymy :(

odpowiedz

0

Ludzie wszyscy jesteście jebnieci klucicie się o to co naszym dzieciom i każdemu człowiekowi się należy czy kasa czy bon to tylko jebany podział polaka na polaka myślicie ze macie kontrolę i tylko hejt za hejten mamy gorszy problem lgbt 

odpowiedz

0

Uważam że to nie jest dobry pomysł,może jak zawsze dla rządu na utrzymanie gospodarki dla wybranych przez siebie sieci gdzie tą gospodarką spada.To są pieniądze dzieci i dzięki temu im możemy kupować to czego potrzebuja bez ograniczeń,dwoje pracujemy i uważam że z jakiej racji mają dzieci dostać bon co miesiąc mam kupować ciuchy za 1000zl...czy przejść to?są inne rekreację wyjazdy na które są przeznaczane pieniądze!!!!NIE POPIERAM

odpowiedz

1

To świadczenie powinno być w formie odpisu od podatków. Dla pracujących rodziców. Jeśli ktoś nie może podjąć pracy (np. samotny rodzic niepełnosprawnego dziecka), to państwo powinno w odpowiedni sposób uregulować również takie przypadki. No ale wtedy elektorat mocno by się skurczył.

odpowiedz

Yagienka 10/06 16:15:13
1

Ja też mam 2 dzieci. Od września tego roku wzrozly opaty za przedszkole, a ja w związku z całą plandemią straciłam pracę, więc chyba zabiorę dzieci z przedszkola, bo właśnie opłacałam je z 500+

odpowiedz
Yagienka hahaha 10/06 19:47:03
0

Yagienka, nie ośmieszaj się. Nie pracujesz, a dwójkę dzieci prowadzisz do przedszkola? Tych patoli pogięło całkowicie. Śmierdzące lenie.

Odpowiedz

0

500 plus w gotówce to najlepsza opcja dzieci są w różnym wieku te najmłodsze maja inne potrzeby niz te większą. Poza tym im dziecko starszą tym większe potrzeby. Państwo nie może narzucać jakie kto ma kupywac rzeczy i w jakiej ilosci

odpowiedz

0

Jasne... Bony!!! Kasa wróci do państwa a my 500+ przyniesiemy w jednej torebce foliowej z Żabki... Ha ha... Będą nas kontrolować i ograniczać... Nic tu wspólnego z dobrem dziecka nie widzę. Błazenada!!!

odpowiedz

0

Ludzie i tak bd bony sprzedawać więc nie widzę w tym żadnej różnicy w jakiej formie będą 

odpowiedz

0

Po co jakieś zjebane bony i to tylko na szkołe i odziesz co miesiąc za 500zl odzież to szaf braknie na nie w domu.wystarczy zeby rodzice pracowali i to oboje i wtedy dla tych dzieci.a nie robią dzieci i dzieci ich utrzymują.dzieci do szkół ,przeczkoli i żłobków a rodzice do pracy i takim dać rodzinom a nie tumaczenie ze nie moze isc do pracy bo co z dzieckiem dobre wytumaczenie.dwójka rodziców do pracy i takim dac i samotny rodzic tez do pracy .

odpowiedz

0

Ubrania w Żabce? Boję się pomyśleć o Twoim design'ie🤣

odpowiedz

0

Zawsze możecie sprzedać po 400🤣

odpowiedz

0

Sprzedawczyki dostali kopa w 4 litery🤣

odpowiedz

0

Bardzo dobrze. Skończy się patologia w kraju🤣. Co? Duduś z Jarkiem się wzięli na Was? 

odpowiedz

Karinakoc 10/05 23:06:51
0

Jestem tylko ciekawa jak to będzie s reszta ? Jeśli wykonam zakupy np za 79zl (czyli paczka dużych pampersow ) to co pani wyda mi resztę tez w bonie ? Czy już gotówka ? Czy poprostu żadnej reszty nie będzie? A co z korepetycjami ? Czy będzie można zapłacić tym bonem
osoboe która daje korepetycje? Moim zdaniem będzie dużo nie jasnośc. 

odpowiedz

0

a co jesli rodzice oplacaja w szkolach czy tez aby miec dach nad glowa placa wynajem mieszkania bo kogos nie stac na kupno mieszkania a panstwo nie rozdaje takich nieruchomosci na prawo i lewo trzeba sie nagimastykowac zeby sie dostac na liste co nie jest latwe nie rozumiem co chce rzad zrobic przeciez mozna zaczac od politykow niech oni oddadza swoje masze pieniadze

odpowiedz

1

To jeszcze apteki niech zrobią bo leki to masakra 

odpowiedz

Andrzej Jaroszewski 10/05 20:07:51
1

NIech ju znie kombinuja  darmozjady  kasa sie nalezy  i koniec jako dodatek dla osób pracujacych przynajmniej jednej osobie która oddaje podatki z poswiecenia sie dla Państwa polskiego   czyli  ludzi produktywnych i nie 500 a min. 20% do dochodu  a patologia  żerujaca na sasiłkach  nie produktywna czyli darmozjady które robią dzieci po to by przeżyc to  na sybir a dzieci do normalnych ludzi oddac  lub  do domu dziecka  lub innym którzy  kochaja dzieci  i chca  zeby  wyszły na ludzi a nie kolejnych patusów darmozjadów
 

odpowiedz

1

A jak np. Ktoś nie chodzi do sieciówek. To co. Po to te bony żeby sieciowe sklepy utrzymać.Problem że dają 500+mogę kupić dziecku co mu potrzebne w innym sklepie, nie sieciowym. 500+odkladam na zajęcia dodatkowe część. Nie wiem moim zdaniem to nie uczciwe teraz tak. 

odpowiedz

4

Bardzo dobrze. A nie co miesiac za darmo kasę dostają i wydają na wlasne potrzeby. Niestety, potrafisz dzieci narobic to i potraf na nie zapracować. Mam na mysli patologię, gdzie jest po 5 lub 6 dzieci a do pracy to bee. 

odpowiedz

2

Chyba go pogięło. Nikt mnie nie będzie zmuszał do wydawania tej kasy w przez nich wskazanych sieciówkach, korooslracjach, które nie płacą podatków. Dziecko odkłada sobie te pieniądze na przyszłość na dobry start jak wyjdzie z domu, na swoim koncie. 

odpowiedz

Przemek 10/05 16:37:45
4

Tego się nie da czytać ! Ludzie brać się do roboty to było pewne że prędzej czy później 500 nie będzie !!! Zamiast siedzieć z pizd... W domu won do pracy i pokazać ile jesteście warci a nie najlepiej siedzieć na dupie i płakać ! Jak zamalo zarabiasz bierz nadgodziny albo zmień pracę pierdo.... Leniu !

odpowiedz

4

Witam ja co miesiąc odkładam synowi 500+. Jeśli będą bony po prostu je wykorzystam a Odłożę 500 Plus z mojej wypłaty nie widzę problemu. Tylko żeby nie był wybrany sklepy z odzieżą i tylko z artykułami szkolnymi  mam nadzieję że na liście znajdzie się sklep spożywczy.

odpowiedz
0

Pisze wyraźnie sieciówki, w ktorych będziemy mogli kupić akcesoria do nauki, ubrania oraz inne potrzebne rzeczy dla dziecka. 

Odpowiedz

4

Witam ja mam mieszane uczucia, ja nie wykorzystuje ani jednego grosza z 500+ a odkładam całość na dobudowe pokoi dla dzieci może niektórych stać na mega kredyty ale samotnej matce nikt nic nie chce dać a nawet jeśli to z mega łaska bądź duża splata ratalną - pracuje wychowuje etc i nigdy sie nie odzywałam, ani nie komentowałam tego że facet nie płaci za dzieci alimenty - fakt pobieram z funduszu ale co to są za pieniądze po 300 na dziecko, gdzie sąd i tak nie chce podwyższyć bo są cwaniaki w każdym kraju i kombinuje jak idzie aby nie płacić ani  grosza i aby nie odczuć obowiązku na swoich barkach. Żałuję że nie mieszkam w innym państwie bo tu zazdrość goni zazdrość. A co do marginesów społecznych to zawsze były i będą - ale nie osadza się wszystkich ludzi po przez pryzmat mniejszości  marginesu społecznego.
​​​​​​
PS. Uważam że wiele jest osób o podobnej sytuacji i podobnym spostrzeżeniu na to wszystko - źle jak nie dawali, źle jak w końcu coś dali booooo są marginesy iiii zazdrość ale to nie od wczoraj nam wiadome tylko od zawsze, pozdrawiam 
​​​

odpowiedz
0

Jak się nie podoba to nie brać i proponuje nie wyciągać rak po inne świadczenia. Ale nie człowiek głupi i ciemny twierdzi " Jak oni mogą brać to czemu ja mam nie wziac". To to, to tamto ten tak A ten srak. Wkurwia już mnie to wszystko, w jeden worek i na księżyc wypierdzielic.

Odpowiedz
MAMA SAMA 10/06 09:03:58
1

Ja też jestem samotną matką. Żyjemy skromnie. Za pieniądze z 500+ wyremontowałm córce pokój, kupiłam jej nowe mebelki, łożko. Przymierzałam się do wzięcia na raty jej laptopa właśnie z tych pieniedzy ale jak będzie bon to nie wiem czy będzie to możliwe. Na korepetycje nie potrzebuję tych pieniędzy bo córka dobrze się uczy. Myślałam że w przyszłości będę odkładała te pieniądze na studia dla niej. A bon no cóż jeśli bedzie na jedzenie to ok to z wypłaty zamienie te środki Jeśli nie to niestety :( znowu będzie bardzo ciężko sprostać nawet jej małym marzeniom. Pamietajmy 500 +pobiera nie tylko patologia. 

Odpowiedz

4

Uważam że bon jest kiepskim pomysłem ponieważ ja odkładam dziecku te pieniądze a bonu nie odloze. Powinni przeprowadzić weryfikację i tym którzy wydają na alkohol powinni dać bon

odpowiedz
Małgorzata 10/05 22:43:34
0

Mama uważam że 500plus jest dla dzieci Dużo jest rodziców którzy piją ćpaja to prawda i nie pracują Złoty środek ciężko znaleźć tak naprawdę. Dużo ataku jest jak czytam te posty .Może rząd podejdzie do tematu tak że można za bon zapłacić za dodatkowe korepetycje też czy sport czy leki również 

Odpowiedz

0

z  tymi bonami to dobry pomysł tylko ja bym go rozszerzył w taki sposób ze ludzie pracujący zamiast podatków i zusu będą wystawiali specjalne bony dla rządzących i żeby mogli za nie w specjalnie wyznaczonych sklepach kupic tylko niezbędne im do życia produktu żeby nie mogli ich wydawać na rozrywkę i przyjemności. 

odpowiedz
1

To zły pomysł nie każdy rodzic przepierdziela je, w moim przypadku pokrywają one wizyty lekarskie córki. I teraz co bonem za nie zapłacę? 

Odpowiedz

1

Jestem na NIE ! 
1) ZA TE PIENIADZE OPLACAM CORCE PRZEDSZOLE I WYŻYWIENIE, ZAJECIA DODATKOWE - BASEN TANCE 
2) KUPUJE LEKI W APTECE
3) UBRANIA I BUTY KUPUJE PRZEZ INTERNET BO JEST TANIEJ !!!

BONY TYLKO POGORSZA BO BEDZIEMY MUSIELI WSPIERAC FIRMY TYPU SMYK ITD A TAM WSZYSTKO JAK DLA MNIE JEST DROGIE I NIEOPLACALNE!!!

odpowiedz

0

Niech przestaną okradać i dadzą zarobić ludzią. 

odpowiedz

0

Pffff bez komentarza

odpowiedz

0

Tak najlepiej zrobić bo te k...y nie wiedzą co ile kosztuje bo ich na to stać, mają większą pensje niż matka która pracuje i dostaje 500+. A są rodziny w których są dzieci mniejsze i co najlepsze że te maluszki po cze bują więcej wszystkiego np. Mleko które kosztóje 30 lub nawet 60zł ubranka które nie są aż takie takie i jedzenie. A co zrobią rodziny gdzie pracuje jedna osoba i ta wypłata im nie starcza bo Czysz wynosi 700złprad 300zł a gaz 200zł nie mówiąc już o tv zę też cze ba opłacić?? Niech on przyjdzie na takie miejsce samotnej matki mieszać ciekawe czy by przeżył bo na pewno Nie!! Niech się ten żąd jebnie w głowa. Wybiorą najdroższe sklepy gdzie bluzka do dziecka kosztuje 30zł lub nawet więcej zastanówcie się co robicie. 

odpowiedz

2

I z 500 robi się mniej bo niektórzy rodzice zanim coś kupią przejża mnustwo ofert tego samego produktu gdzie mogą kupić najtaniej no ale pisowskim sklepom trzeba dać zarobić bo za meble do pokoju dla dziecka będzie trzeba wywalić min 1500 a nie 500 na olx gdzie czasami te z olx wytrzymają więcej niż nowe ze sklepu no ale swoim się kieszenie zawsze napychalo i nic się w tym nie zmieni 

odpowiedz

Mam dzieci dwoje 10/05 00:00:12
0

Ciekawe ja kupuję dziecia pieluchy z Lidla a na inne mają uczulenie i przez internet kupuję im to jam mam robić zakupy dla nich po pierwsze ja na nie przeznaczam ta kasę 

odpowiedz

jebać pis 10/04 21:44:20
2

nech te pisiory w dupe wsadzá ,ten bon ,ja te 500+daje dziecku na konto ,a tak co bon mu dam na konto ,ciekawe ile bedzie taki bon warzny  ,za mało pieniędzy mają huje w budrzecie dlatego bon dadzą ,niech się wezmą za tych darmozjadów którzy chleja za te pieniądze ,w szkołach komitet rodzicielski płaci co trzeci rodzic na dziecko ,a 500+ jest na karzde więc gdzie te pieniądze idą  ,wydaja na siebie paniusie idą sobie robią paznokcie a tatusiowie więcej wydaja na piwsko 

odpowiedz

0

Pieniądze powinny być wypłacane dla rodzin z niskim budżetem,ja pracuję moja żona nie bo niema z kim dziecka zostawić a zarabiam z premia max 3000zl ,a dodatkowe 500 zł napewno pomaga.takie komentarze jak odkładanie tych pieniędzy co miesiąc przez kilkanaście lat i później dziecko ma zekomo dobry start to głupota bo dziecko kosztuje dużo więcej jak 500 zł miesięcznie i kasa szybko się rozchodzi (jexzenie,ciuchu,lekarze,lekarstwa ito.)a jeszcze dochodzi oprócz dziecka oplaty ubezpieczenia jakieś różne rachunki to nie jest takie proste 

odpowiedz
0

Jestem tego samego zdania.  Oni wszyscy myślą że 500 to majątek i pewnie wypowiadają się panie co nie mają dzieci .Albo co mają dość pieniążków.  Ja zdecydowanie wolę pieniążki. I podkreślę że u mnie w domu nie ma imprez nie pijemy alkoholu ani grama i do kosmetyczki nie chodzę żeby nie było. Ale dużo łatwiej jest jak są pieniążki. Bony dla nie których rodzin to będzie utrudnienie. Ale kogo to obchodzi lepiej wszystkich wrzucić do jednego worka. Bony powinny być naprawdę u rodzin co naprawdę nie wylewaja za kołnierz. I rzeczywiście pieniążki są przeznaczone na coś innego.Ale kogo to obchodzi....

Odpowiedz

0

Sieciowe sklepy. A co z mniejszymi? Dlaczego tam nie będzie można kupić ubrań itp? Co jeśli  ktoś opłaca korepetycje z tych pieniędzy? 

odpowiedz

6

Rodzice najlepiej wiedza co dziecku potrzebne co kupic zeby dzoecko bylo zadowolone i szczescliwe.. Absolutnie przeciwny  jestem temu choremunpomyslowi... To rodzice decyduja o dzieciach i wiedza jakie sa potrzeby dla dzieci.. Ten pomysl to ubezwlasnowolnienie czlowieka i pelna kontrola nad nim i dyktando co kupic gdzie i kiedy.. Glupota nie idzcie ta droga... 

odpowiedz

3

Krzyczą że mają zabrać  najgłośniej ci którzy mają pieniądze kiedyś nie było? Tak nie było ale bieda też była było 7 dzieci a pracował tylko ojciec za najniższa krajowa a teraz ludziom jednak żyje się lepiej  zazdrościsz ze kupił sobie nowy samochód przecież Ty też możesz sobie kupić 500+ dostaje też bogaty jak i biedny
Wedlog mnie 500 powinno być bo ludziom żyje się lepiej a jak ktoś piję za te pieniądze to niech państwo wymyśli jakiś sposób na to żeby właśnie to kontrolować nie wiem zabranie 500 właśnie takim ludziom ale nie wszystkim bo nie którzy biorą 500 pracuje i jeszcze nie wystarcza bo dziecko hore i 3 jeszcze jest jest kilka stron medalu a wy tak wszystko wiecie gdzie co się dzieje 

odpowiedz

8

Jak nakarmię dziecko przyborami do nauki ? 

odpowiedz

5

Ale takim bonem nie zaplace za nauke plywania na basenie lub korepetycje ktore czesto bardziej ssie przydaja niz nowe buty. Troche dziwne rozwiazanie, bo nie kazdy kupuje w sieciowce tylko w lokalnym butiku lub na bazarze. Znowu pod gorke beda mieli mieszkancy wsi ktorzy do sieciowek maja daleko. 

odpowiedz
Kasia G. 10/05 06:45:13
1

Dokładnie. Nie każdy kupuje jedzenie s supermarketach A od lokalnych rolników...ubrania nie z sieciowek te markowe ale od prywatnych sklepikarzy. I jak tu wspierać polską gospodarkę? Nie każdy ceni sobie jakieś tam drogie ubrania ale woli to przeznaczyć na hobby dziecka na jego rozwój...Więc coś tu nie w porzadku. 

Odpowiedz

12

Myślę że bon nie jest dobrym rozwiązaniem ponieważ mam dwójkę dzieci i pracuje razem z mężem po 10 godzin i nie kupuje samochodu z 500plus tak jak inni piszą 500+ jest dla dzieci na ich zachcianki kina baseny na atrakcje na wakacjach ale także odkładanie co miesiąc na ich przyszłość. 
nie wszyscy co pobierają 500+ są patologia. 

odpowiedz
3

Zgadzam się z panią w stu procentach ja mam ciężko chorego syna i jego leczenie jest kosztowne i właśnie piecet plus mi dużo pomaga w tej sytuacji

Odpowiedz
5

Zgadzam się z Panią całkowicie, my z mezem też  pracujemy ,placimy podatki ,staramy sie zeby dziecko miało  lepszy start ,rodzinne  się  nam nie należy  a co nasze dzieci są  inne .Bon to kiepski pomysł  będą  nabijac kasę duzym sieciowkom a nie sklepom osiedlowym. 

Odpowiedz

6

Zobaczycie co się będzie z ekologia działo... Jak ktoś ma niemowlaka będzie kupował nowe ciuchy a nie używane odkupywal  bo będzie do tego zmuszony. Wątpię żeby dziecko za 500 złotych zuuzylo pampersów i mleka a jak jest na.poersi to tym bardziej a reszty rzeczy nie trzeba kupować co miesiąc oprócz właśnie ubranek więc żeby wykorzystać bon zacznie się kupowanie materialnych rzeczy 

odpowiedz

1

Będzie tak jak z bonami świątecznymi czy żywnością unijna będą sprzedawac, poza tym co za różnica którymi pieniędzmi co zapłacę. Tak kupuje jedzenie, place rachunki i resztę z naszych, a córkom place przedszkole, obiady w szkole, angielski, ciuchy, buty, dentystę itp z 500+, a tak kupie jedzenie i resztę z 500+, a te rzeczy kupie ze swoich bez różnicy. Jedyne co mnie martwi to, że będą sklepy drogie lub takie których nie mam blisko. Ja jestem oszczędna korzystam z promocji i szukam tych samych produktów gdzie taniej. Natomiast jestem przeciwniczka odkladania gotówki, bo traci na wartości i tak mnie mama odkładają na studia polise i miała starczyć na całe studia, a wzięłam później 1800 zł gdzie semestr kosztował 2,5 tys 😂 inflacja jest okrutna... 

odpowiedz

7

yyyyyy kup pan bona za jedyne 450 - czarny rynek obrotu bonami ruszyz kopyta :)

odpowiedz

19

Z jednej strony bon jest dobrym rozwiązaniem. Ale nawet jeżeli taka patologia kupi rzeczy spożywcze na bon to myślicie że później tego nie sprzedadzą by mieć na alkohol czy inne rzeczy? A jeżeli ktoś ma niewielki swój dochód i ma chore dziecko i jeździ na rehabilitację prywatnie z dzieckiem i do różnych specjalistów to te 500 plus naprawdę się przydaje. 

odpowiedz
4

Właśnie ja mam ciężko chorego syna i te pieniążki bardzo mi pomagają tym bardziej że ja mieszkam w Bydgoszczy a syn jest obecnie na leczeniu na Śląsku jest to spory kawał drogi i też nie mam samochodu tak jak ci niektórzy piszą że za te pieniądze samochody ludzie kupuja

Odpowiedz
5

Mam 5 dzieci, pracuje za najniższa krajową. Odkąd weszło 500+ wyremontowałam mieszkanie, dzieci mają ciepłą wodę, wannę z natryskiem, pralkę, meble ściany bez grzyba. 6 lat temu jako samotna matka z 3 dzieci, a podłoga pękała nam pod stopami. Zimą siedzieliśmy w jednym pokoju bo w kuchni woda zamarzała, a na tyle opału nie było. Teraz mamy wyremontowane 115 metrów mieszkania. Spłacam raty jeszcze za to wszystko, ale to nie koniec bo dach przecieka. Budynek poniemiecki. Dach 400m2. Da się zapłacić bonem? Wątpię. Bank za bon kredytu mi nie da. A dach kosztuje majątek. I jeśli ktoś powinien dostać bon zamiast kasy bo chleje albo ćpa to wcale nie powinien mieć dzieci. 

Odpowiedz

OloManolo 10/01 20:01:53
1

Co za bzdura, głupota, komuna i dyskryminacja.

odpowiedz

16

Tak nareszcie Rzad poszedł po rozum bardzo dobry pomysł a reszta darmozjadów do pracy a 

odpowiedz
14

Nie poszedł po rozum tylko chce nabić kolesiom swoim kieszenie. To nie ma nic wspólnego z troską o dzieci

Odpowiedz

10

Tego mogliśmy się spodziewać , teraz bony a może kolejny krok to likwidacja 500 plus ? ;)

odpowiedz
Do Anna: 10/06 19:00:11
3

Anna, już jesteście niepotrzebni, więc likwidacja 500 jest bardzo prawdopodobna. Murzyn zrobił swoje, murzyn moze odejść. Oddaliście swoje głosy w wyborach za 500 złotych, więc teraz spadajcie. PiS jest na tyle silny, że was już nie potrzebuje. Więc- ruszyć tyłki i.... do roboty!

Odpowiedz

19

Uważam że bon to zły pomysł. Ja mam 2 córki i odkładam co miesiąc im po 200 zł na konto. Najlepiej niech jeszcze nam do wyra wejdą. 

odpowiedz
Bez dzieci 10/01 11:57:12
21

Wow odkladasz 200zl co miesiac niezle szkoda ze nie calosc...bardzo dobrze ze w postaci bonow bedzie ta kasa przynajmniej pojdzie na dzieci nie zachcianki rodzicow jak np. Nowy samochod...

Odpowiedz
19

 .A co zazdrościsz tych 500+ oddam Ci dzieci i dołożysz do nich 1000+.I jeszcze będzie mało  

Odpowiedz
Obywatel 10/01 15:01:12
22

To zrób za 200 z bonów zakupy do domu A swoje 200zl odłóż dzieciom, nie widzę problemu 

Odpowiedz
34

Co ty krzanisz... Kiedyś nie było 500 plusów... Dzieci troje wychowaliśmy na porządnych... Nic nam nikt nie pomógł... Ale pracowaliśmy... Moje zdanie jest takie... Trzeba pomoc.. Ale dać wędkę a nie rybę.... To nie była pomoc... To było kupowanie głosów... Tylko że ta durna hołota nie zdaje sobie sprawy że to nie oni ale ich dzieci jeszcze będą to spłacać bo przez tych pisiorow i te rozdawnictwo kraj już jest zadłużony ze juz nikt o tym nie mówi... 

Odpowiedz
3

Nie uważałaś jak robisz ? - rób jak uważasz !

Odpowiedz
3

Jebnij się w łeb 

Odpowiedz
22

Co za różnica czy bon czy pieniądze? Może Pani odłożyć pieniądze z wypłaty a bon wykorzystać w sklepie. Na jedno wyjdzie.

Odpowiedz
10

Bardzo mądrze napisane! :)

Odpowiedz
12

Już dawno tak powinno być. 

Odpowiedz
10

Z tego co pamietam za PO tak samo mówiono, że nasze dzieci będą spłacać długo PO. Za nich nic nie było, a tylko podwyżki, wysyłanie dzieci 6 letnich do szkoły, wydłuża nie wieku emerytalnego, podniesienie VATu, a ludzie krzyczeli, że tylko w PL nie ma pomocy państwa ludziom pracującym tylko patologii i wyjeżdżali do innych krajów za socjalnej i godnym życiem. 

Odpowiedz
11

Państwo czyli podatnik nie utrzymuje dzieci od tego są rodzice. Pracujący rodzice. Ci i te które się pozwalniały z pracy muszą ruszyć tyłki za robotą. 

Odpowiedz
5

Państwo, czyli podatnik nie utrzymuje dzieci, od tego są rodzice. Pracujący rodzice. Ci i te które się pozwalniały z pracy muszą ruszyć tyłki za robotą. 

Odpowiedz
9

To single I emeryci placa na to "odkladanie" 😁😁😁😁

Odpowiedz
3

Za PO z PiS  co to wogle za porównania ??? Za za Łokietka to co było??Żadne PO żaden PIS!!! Wszyscy won jak to mowił Cejrowski!!!!

Odpowiedz
20

Obowiązkiem rodziców jest finansowanie swoich dzieci a nie liczyć na drapane. Miałam troje dzieci, 40 lat przepracowałam i państwo mi nie pomagało. Trzeba wziąść się za uczciwą pracę i nie narzekać. 

Odpowiedz
2

Tego już nie pamiętają hipokryci

Odpowiedz
16

Kiedyś robota była wszędzie a teraz kurwa masz jak już znajdziesz to za najniższa krajową co to są za pieniądze jeżeli policzyć koszty dojazd do pracy i utrzymanie dzieci nie zostaje już nic a gdzie tu jeszcze życie opłaty o lekarstwach nie wspomnę to nie te czasy w których wy robiliście i okradaliscie pracodawców dorabiając sobie na lewo drugą wypłatę więc przestań pizdzić 😠

Odpowiedz
12

Tylko ,że te dzieci kiedyś będą pracowały na emerytury tych którzy tak biadolą ,że dziś muszą robić na podatki i 500+.Matki ,które siedzą w domu i zajmują się domem pracują 24 h na dobę, nie mają 8 godzin pracy i wolne.JAk komuś żal tyłek ściska, że inni mają 500 to niech też  mają dzieci.Kiedy dziecko zachoruje to w aptece i u lekarzy zostawi się z tysiąc a gdzie inne potrzebne rzeczy dla dziecka

Odpowiedz
Karolcia 10/04 15:31:33
6

Skoro ma się  dodatkowe pieniądze na dzieci to wiadomo ,że rodziców stać  tez i na nowt samochód,którym  dzieci przecież tez jeżdżą. 
Jeśli ktoś  przeznacza miesięcznie na dziecko 2000 to nie znaczy, ze ma przeznaczać na siłę 2500

 

Odpowiedz
10

Dzieci ma się na własny rachunek a nie na rachunek państwa.

Odpowiedz
11

Co w tym dziwnego że pewne osoby odkładają co miesiąc 200zł. z tego 500+ ja założyłem córce specjalne konto i wpływa tam całe 500+ to w takim wypadku jak wejdą bony to co będę musiał zrobić w takim wypadku odkładać jej te bony na półkję?????Ludzie pomyślcie tylko
 

Odpowiedz
12

Ja mam dzieci na własny rachunek bo chciałam być matką,lecz szczerze powiem że te pieniądze te 500plus dużo mi dają gdyż nam syna który poważnie bardzo poważnie choruje i jeżeli bym ich nie miała ciężko by mi było opłacić jego leczenie które jest cholernie kosztowne

Odpowiedz
1

Poczytaj. Bo sama jeszcze splacasz dług za Gierka.
A podatki qurwa Mac wszyscy podnoszą 

Odpowiedz
4

Jak nie pasuje mozna nie brać... A nie tylko kasa i kasa.. Pasożyty 

Odpowiedz
13

Są rodziny co pracują  też na te 500 i też pobierają.Tez pobieram i pracuje .I chociaż teraz mogę więcej kupić dziecku,wyjechać na wakacje .I jako matką samwychowująca dużo mi to pomaga.Nie tylko single i emeryci. Wolę abym moje podatki były wykorzystywane na dodatki dzieci niż na więzienia. Bo jeszcze trochę to więźniowie będą mieli lepiej niż dzieci.

Odpowiedz
Paulina 10/05 06:04:19
3

@robi a przepraszam nie można za zakupy zapłacić bonami i wówczas dziecku odłożyć z wypłaty ? Co to za różnica w tym  wypadku ? pomyśl trochę

Odpowiedz
zenek34 10/05 07:15:16
2

Za bony kupisz rzeczy , a córce odłożysz swoje. P.S. 500+ miało za zadanie m.in. napędzać koniunkturę , a jak napędza jak ktoś odkłada to w banku? 

Odpowiedz
Izabela 10/05 07:26:28
3

A może ta kobieta podobnie jak ja wpłaca na dodatkowe zajęcia sportowe?!!! Co ty na to :/

Odpowiedz
5

Z samochodu korzystaja i dzieci. Rodzice chocby moga zabrac je na wycieczke. Nie wszedzie komunikacja jest rozwinieta na pełnym poziomie

Odpowiedz
Andzia1 10/05 08:24:06
11

Hahahha! Nowy samochòd! Czlowieku ! Ty chyba nie Weisz jakie są realia zycia w Polsce mając dzieci. Właśnie przy takich komentarzach wiadomo ze piszą to ludzie którzy dzieci nie maja! 
osobiscie mam 2 dzieci i nie jestem fanką 500+ wolałabym zarabiać te tysiąc więcej. Niech to zniosą ale niech zrobią porządek z wynagrodzeniami. Bo 1700 zł  netto najniższa krajowa to jest jakiś żart 

Odpowiedz
5

Wiesz ile ten bon jest Wart ? 300 zł ceny tak poszly w górę. Nie wypowiadaj się na ten temat bo rzucasz tylko Jadem,skąd w wszyscy się bierzecie? 

Odpowiedz
1

Tez odkladam i uwazam ze to dobry pomysl. Ubrania i rzeczy do szkoly i tak kupujesz, wiec zakupisz je z bonu, a gotowke odłożysz. Nie wiem wczym problem
 

Odpowiedz
Mama_37 10/05 13:17:33
5

Zgadzam się te bony to głupota, każdy myśli , że to miliony i przepraszam czasem jest potrzebna wizyta do specjalisty to też bonem zapłacę? Bony powinny być dla rodziców , którzy wydają pieniądze w niewłaściwy sposób. Czyli jeśli kupiłam mieszkanie dla moich dzieci to rozumiem , że zapłacę bonem w banku? Ludzie ile w was jadu 😡

Odpowiedz
0

To odłóż z wypłaty córkom,a bony sporzytkuj zamiast wydawać gotówkę! Pitolenie zwykłe, bo w odkładaniu taki bon akurat nie przeszkadza.

Odpowiedz
0

To odkładaj córkom na konto z wypłaty, a bony spożytkuj zamiast wydawać gotówkę. Zwykłe pitolenie. Bony są lepszym rozwiązaniem gdyż większość dzieci z tego pincet plus grosza nie widzi.

Odpowiedz
Sukienka 10/05 23:09:44
0

Ale tym nowym samochodem też dzieci jeżdżą. 

Odpowiedz
Sukienka 10/05 23:11:47
1

Kiedyś chleb nie kosztował 3,50 tylko złotówkę. Życie było o wiele tańsze. Dzieci miały inne potrzeby. 

Odpowiedz
5

Posypały się komentarze  zawistnych Polaków którzy za 100 zł więcej noż by wbili w plecy 😂 w każdym normalnym kraju otrzymuje się pomoc, jakos ta polityka prorodzinna działa i nikt z tego takiego halo nie robi jak w Polsce. Zawiść, prostactwo i nie wiem co jeszcze 

Odpowiedz
0

To zakupy zrobisz bonem,a gotówka zostanie w portfelu lub twoim koncie  i odłożysz na konto dzieci.

Odpowiedz
0

jezeli juz to chrzanisz😆- reszty nie ma co komentowac...na POrzadnych😆😆 z naciskiem na rządnych-PO😂😂

Odpowiedz
0

Wejdą oj wejdą

Odpowiedz
rencista 10/06 10:02:18
0

Rencista robota wszędzie puknij sie w łeb za żadow  po roboty nie bylo 90 procent Polaków uciekalo  za granice 

Odpowiedz
Nicnierobiącamatkapolka 10/06 10:52:38
0

Zgadzam się z panią niżej... Bo nikt nie mówi o tym ile matki muszę zrobić w domu... Każdy powie nierób nic nie robisz cały dzień tak? To ja bym chciała się zamienić iść do pracy niech ktoś za mnie siedzi w domu i nic nie robi boże jak by mi było miło iść pracować a nie nudzić się w domu z dwójką małych dzieci... 

Odpowiedz
0

Wcześniej rodzice wychowywali dzieci bez 500+ i żyli a ty płaczesz że ci dają bony na 1000 zł Jakaś nie normalna chyba jesteś 

Odpowiedz
1

A co mają powiedzieć te matki, które pracują ?
 

Odpowiedz
4

Matki, które pracują, po powrocie z pracy też zajmują sie dziećmi i domem.

Odpowiedz
Betinka 10/06 17:59:15
2

Dokładnie... Ja też założyłam synowi konto i wpłacam mu pieniążki na nie... Może niech bony dostaną dzieci, których rodzice nie pracują? 

Odpowiedz
0

Żal że ludzie są tacy . Jeden lepszy od drugiego . Najpierw nawalali zeby zrobić bony teraz wymyślają następne swoje chistorie co za naród!!!!!! Żalllll 

Odpowiedz
0

Ja np. zapewniam za te pieniądze zajęcia pozalekcyjne, a to też dużo kasy wychodzi gdybym nie miała tych 500+ to nie wiem czy puściła bym go na te zajęcia i jeszcze odkładam mu na konto 

Odpowiedz
człek, zwykły człek 10/06 23:56:01
1

Za 500 zł. nie utrzyma się dziecka. 

Odpowiedz
0

Samochód też jest potrzebny rodzinie z dziećmi, ale nowy nie wrak , powinien być wydany w salonie i zawieszona wypłata świadczenia do czasu spłaty samochodu przez państwo ( oczywiście szczegóły trzeba dopracować , typ , kwota max. zakupu itp)

Odpowiedz
1

Nowy samochód można kupić za 500+? .Podajcie gdzie można  go nabyc to od razu pojadę i kupię.

Odpowiedz
partyturka 10/07 13:14:28
1

Pomysł tem mieli już dużo wcześniej tylko w kampanii nie wypadało🤔 Zawsze to mniejsze poparcie😈

Odpowiedz
3

Piszecie tu same brednie których się czytać nie da. Dzieci się rodzą żyją i potrzebują wcześniej ludzie płakali bo im nie starczało kasy wychowywali dzieci na własny rachunek i nie dostawali pomocy od państwa dzieci dorastały szły do pracy i od razu płacą podatki do państwa a rodzice mają tyle ile się natyrali na to by wychować dzieci i mogą być z nich dumni i jak ich stać to pomagają dalej z swoim dzieciom nie żądając nic od nich, a państwo nie dokładając grosza ma kolejnych pracowników z których czerpie kożyści więc skoro ma czerpać korzyści to niech pomaga(inwestuje) w utrzymaniu swoich przyszłych podatników i wszelkie inne spekulacje są totalną głupotą, i najczęściej piszą ludzie którzy nie mają dzieci bądź mają jedno i nie rozumieją ile jest pracy w własnym mieszkaniu ,domu żeby wychować trójkę bądź czwórkę dzieci następnie jeżeli chodzi o bony to w jaki sposób ludzie mają zapłacić za wizytę lekarską raty za komputer tablet internet media które w dzisiejszych czasach są niezbędne do wychowania dzieci a jak się noga podwinie to w jaki sposób mają zapłacić czynsz za mieszkanie które jest niezbędne do wychowania dzieci, w dupę wsadźcie sobie te bony a może tak od razu wprowadzić kartki na mięso cukier mąkę i inne najbardziej potrzebne żeczy spożywcze, także jeszcze w jaki sposób za dentystę i rehabilitanta który jest dość często potrzebny do prawidłowego rozwoju dziecka bo na terapię z ZUS to trzeba czekać latami a wiadomo czym szybciej si3 dziecku pomoże tym lepiej

Odpowiedz
Free love 10/07 18:15:29
2

Nowy samochód za 500 plus? To ile set lat trzeba odkładać!

Odpowiedz
0

Takie teksty wychowaliśmy bez 500+ plus dzieci. Tylko za tym kryją się rodzice którzy wybódowali dom i dali działkę córce i synowi .A pozatym biedni przedsiębiorcy co wykorzstywali za miskę zupy czyli 600zł miesięcznie.
​​​
​​​​​
​​​​
​​​​​​

Odpowiedz
0

A kto ci wychował dzieci jak miałaś trójkę ,co to za propaganda.

Odpowiedz

Lucyfer 10/01 06:49:03
4

Zacznie się latanie po sklepach. Jeszcze trochę to zrobią sklepy pod 500 plus

odpowiedz
11

Niech apteki wciagna na listę ale tańsze a nie najdroższe. Powinny być także ośrodki rehabilitacji i prywatnych lekarzy bo na NFZ trudno sie dostać.

Odpowiedz
Polandia-Nibylandia 10/05 10:28:01
2

Lista już jest znana, bo to będą sklepy które wesprą kampanię pisorków albo w zarządach tych sieciówek siedzą koledzy😉

Odpowiedz

19

Pewnie bony do Żabki i innych powiązanych z PiS

odpowiedz

Wyróżnione wpisy

Lifestyle

ddob
youtube

Moda