Spotkałem się z dziewczyną poznaną na Instagramie. To była porażka! Co robić?
10.06.2017

Spotkałem się z dziewczyną poznaną na Instagramie. To była porażka! Co robić?

 

 

Słuchajcie, pierwszy raz piszę  z prośbą o poradę w takiej sprawie, ale czuję się trochę zagubiony. Pewnego razu, przeglądając Instagrama, natknąłem się na prześliczną dziewczynę. Po prostu ideał. Styl trochę „tumblr girl”, smukła figura, talia osy, okrągła pupa, wydatne usta. Wrzucała dużo swoich zdjęć w bieliźnie, wiecie, takie zmysłowe fotki. Zwykle unikała pokazywania twarzy na zdjęciach, ale jeśli już ujęła chociaż jej kawałek, to można było zobaczyć te pełne usta i mocno pomalowane oko. Miała wyrazisty makijaż, ale zbytnio mi to nie przeszkadzało, w końcu makijaż tylko podkreśla naturalną urodę. :) Fejm się zgadzał: ponad 30 tysięcy followersów.

 

źródło: Instagram

 

 

Ta jej tajemniczość mnie nakręcała. Od dawna ją obserwowałem i lajkowałem jej każdą fotę, dlatego postanowiłem zrobić krok naprzód. Zaryzykowałem i napisałem do niej wiadomość. Myślałem, że nawet nie odczyta, jednak udało się! Odczytała, odpisała, i jakoś nawiązała się rozmowa. Od tamtego momentu pisaliśmy ze sobą codziennie. Z początku nie mogłem uwierzyć, że taka „rakieta” jak ona w ogóle mogła zwrócić na mnie uwagę. W końcu dowiedziałem się, ze ma na imię Sylwia i mieszka w Warszawie, czyli tam, gdzie ja. Zacząłem myśleć o spotkaniu na żywo, ale trochę się krępowałem. Ta dziewczyna naprawdę była olśniewająca…

Intensywnie pisaliśmy ze sobą ponad miesiąc. Pisałem jej nawet „dobranoc” wieczorem, wiedziałem, gdzie jest, co je na śniadanie. To był ten moment. Zaproponowałem spotkanie. Z początku była niechętna, ale zacząłem nalegać i w końcu udało się namówić ją na randkę. No, może nie randkę, ale piwko nad Wisłą. Strasznie się stresowałem! Ubrałem najlepsze ciuchy, jakie miałem, odpicowałem się od góry do dołu, żeby nie była rozczarowana moim wyglądem. Sam się również zastanawiałem, czy dziewczyna może wyglądać tak idealnie w rzeczywistości, jak na fotkach.

 

No i w końcu wyszło na to, że to ja się rozczarowałem. Czekałem pół godziny na Sylwię, a jak w końcu się zjawiła, to… Nie byłem przez chwilę pewien, czy to ta sama laska! Piękny makijaż okazał się grubą „tapetą”, mocno obciśnięte szorty tylko uwydatniały wylewające się u góry boczki. Nie żebym miał coś do krągłych dziewczyn, ale po cholerę wrzucać do sieci zdjęcia, na których wygląda się całkowicie inaczej, niż w rzeczywistości?! Dziewczyna kompletnie mi się nie spodobała. Na dodatek okazało się, że na żywo nie jest już tak rozmowna i odważna, jak na Instagramie. Rozmowa średnio się kleiła, ale w końcu to ja ją zaprosiłem, więc grzecznie spędziłem z nią cały wieczór, dając całusa na pożegnanie i odprowadzając ją na taksówkę.

Po całym zdarzeniu Sylwia napisała do mnie, że dziękuje za miłe spotkanie, zapytała, kiedy znowu się widzimy. Przez to, że na insta prawiłem jej komplementy, wypisywałem 1764658 razy dziennie, narobiłem jej nadziei i nie wiem teraz, co zrobić.

 

No właśnie, co mam zrobić?!

 

 

Paweł

 

 

 

Chcesz opowiedzieć nam swoją historię? Pisz na [email protected]

  • udostępnij
23 komentarzy

66

Bałeś się, że ona nie zaakceptuje Twojego wyglądu, a to Ty nie zaakceptowałeś jej. Pomyśl jak byś się czuł jakby Twoje początkowe obawy się spełniły, pomyśl co byś wtedy czuł. Nienawidzę gdy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie. 

odpowiedz

26

Trza było siedzieć w internetach, a nie wychodzić na zewnątrz 

odpowiedz

26

Daj jej szansę, wygląd to nie wszystko 

odpowiedz

20

On nie mowi tylko o wygladzie, ale tez o tym, że nie jest zbytnio rozmowna. Nie przypadła mu do gustu i tyle. I nie mówcie mu ze patrzy tylko na wygląd, albo ze jest chamem i prostakiem. Gdyby nim był to by odrazu powiedzial, ze jest brzydka, gruba i wygląda inaczej niż na zdjęciach, ale tego nie powiedzial! A co do odpowiedzi. Poprostu jej powiedz ze niestety nic z tego nie wyjdzie i tyle :*
 

odpowiedz

19

Eh, głupio wyszło.. Trudno napisz jej prawdę co mylisz i już.. Zrób to jak najszybciej. Bo laska narobi sobie mega nadziei.. I będzie lipa. :C

odpowiedz

19

gówno masz zrobic , jestes hamem który patrzy tyljo na wyglad i ona na ciebie nie zasługuje

odpowiedz

Paulinepisze.pl 06/11 23:17:26
14

Hmm powiedz jej prawdę. To proste napisz, że chcialeś się spotkać z dziewczyną z instagrama, że Cię oszukała. Napisz, że nie lubisz być okłamywany. Zrobiłeś jeden ogromny błąd: dałeś jej całusa na pożegnanie. 

odpowiedz

14

Chłopie myśl nie każda laska ma wyglądać jak modelka . Wygląd to nie wszystko liczy się to co w środku. Nie musisz od razu się z nią wiązać to było pierwsze spotkanie

odpowiedz

12

Trochę słabo tak oceniać po wyglądzie, racja dziewczyna nie powinna była wstawiać fałszywych zdjęć, jednak ty też tu zawiniłeś !

odpowiedz

12

Ej ale słuchajcie, to on jest tutaj ofiarą oszustwa! Laska wstawia swoje zdjęcia, które nie odzwierciedlają w żadnym stopniu jej prawdziwego wyglądu, może nawet były komuś podkradzione.. Ja na jego miejscu wiedziałabym co zrobić. Nara i tyle.. skoro udaje kogoś, kim nie jest to nie macie o czym rozmawiać.

odpowiedz

Szczera 06/19 18:53:21
11

Wybacz, ale z tej historii wychodzi na to,  że jesteś zwykłym pozerem. Skoro świetnie się dogadywaliście to czemu rezygnujesz ze znajomości tylko z powodu paru kilo więcej? 

odpowiedz

11

Powiedz jej, że nie widzisz tego związku, ani nic. 

odpowiedz

9

Czytam tak te komantarze i nie dowierzam. "Jesteś płytki", "Jesteś zwykłym pozerem" itd. Czy wy w ogóle myślicie jak byście się czuli na jego miejscu? Chłopak znalazł na instagramie "ideał" kobiety, który okazał się jak 3/4 lasek na instagramie, totalną obróbką i zwykłym photoshopem.Nie rozumiem, czemu zarzucacie mu, że jest płytki. Bo co, bo opisał smutną rzeczywistość? Cholera każdy na waszym miejscu,  pewnie by podobnie zareagował a może by się jeszcze szybko wymigał z tego spotkania. Paweł zachował się okej i nic dziwnego w tym, że tak zareagował, bo jeżeli na instagramie dziewczyna wygląda kompletnie inaczej i w rzeczywistości nie da się jej rozpoznać, to wiadomo, że to zraża. A i odnośnie waszych wypowiedzi, jeżeli nie umiecie czytać ze zrozumieniem to przypominam, że chłopak wspomniał, że na instagramie dziewczyna była odważna i bardzo sympatycznie im się pisało a jak przyszło co do czego to nie dość, że dziewczyna nie do poznania to jeszcze, ciężko było mu z nią się dogadać, gdyż nie była tak odważna i rozmowna jak na tym portalu. Także moim zdaniem, wasze wypowiedzi, że jest pozerem itd. są nie na miejscu, bo sami byście pewnie w takiej sytuacji gorzej się zachowali, albo podobnie. Pozdrawiam :)
 

odpowiedz

8

Napisz że miło spędziłeś z nią czas ale to nie to czego szukałeś. 

odpowiedz

7

Po prostu wytłumacz jej , że nic wielkiego do niej nie czujesz ale możecie zostać znajomymi

odpowiedz

7

Może na początku zacznijmy od tego, że pisanie a rozmowa w realu to całkowicie dwie różne rzeczy. Przy rozmowie ludzie bardziej się stresują. Może ona właśnie do takich należy? Może pomalowała się tak mocno bo chciała zrobić jak najlepsze wrażenie i jak najbardziej się upięknić tylko trochę jej nie wyszło? A co do ,,okłamywania"... Ludzie! To jest Instagram! Każdy chce tam wyglądać jak najładniej i jak najszczuplej. 

odpowiedz

5

Jesteś skończonym debilem

odpowiedz

2

Jesteś płytki jak sadzawka. Powierzchowny mule.

odpowiedz

2

Myślę że powinieneś dac jej szansę wygląd jeszcze nic takiego nie znaczy liczy sie to co ma sie w środku i czy ma sie serca taka jest moja opinia na ten temat a mam dopiero 15 lat

odpowiedz

2

ale wiekszosc ludzi w komentarzach jest głupia XD przecież napisał, ze "rozmowa im sie srednio kleila" w realu, wiec nei rozumiem czemu piszecie, ze rozmowa, a pisanie to co innego, albo, ze nie liczy sie wyglad, a to jak sie dogadujecieXDD

odpowiedz

StrażniczkaFoxTribus
0

Najlepsza jest rozmowa. Jeżeli ją zlejesz będzie sie obwiniać. Najlepiej jak powiesz jej, że nie czujesz tego co ona do Ciebie. 😉 

odpowiedz

Justyna 06/21 10:25:25
0

Hahaha. Napisz jej, że jest zakompelsioną grubaską i oszustką. I że nie chcesz dziewczyny, która wrzuca cudze foty w majtach a na żywo wygląda jak stolec tej dziewczyny ze zdjęcia. 

odpowiedz

Actentearm 06/26 07:58:09
0

real money casino <a href="https://onlinecasinolc.com/">slots for real money</a> slots for real money https://onlinecasinolc.com/ - gsn casino slots

odpowiedz

Actentearm 06/26 07:58:09
0

real money casino <a href="https://onlinecasinolc.com/">slots for real money</a> slots for real money https://onlinecasinolc.com/ - gsn casino slots

odpowiedz

StrażniczkaFoxTribus
0

Najlepsza jest rozmowa. Jeżeli ją zlejesz będzie sie obwiniać. Najlepiej jak powiesz jej, że nie czujesz tego co ona do Ciebie. 😉 

odpowiedz

Justyna 06/21 10:25:25
0

Hahaha. Napisz jej, że jest zakompelsioną grubaską i oszustką. I że nie chcesz dziewczyny, która wrzuca cudze foty w majtach a na żywo wygląda jak stolec tej dziewczyny ze zdjęcia. 

odpowiedz

2

Myślę że powinieneś dac jej szansę wygląd jeszcze nic takiego nie znaczy liczy sie to co ma sie w środku i czy ma sie serca taka jest moja opinia na ten temat a mam dopiero 15 lat

odpowiedz

5

Jesteś skończonym debilem

odpowiedz

9

Czytam tak te komantarze i nie dowierzam. "Jesteś płytki", "Jesteś zwykłym pozerem" itd. Czy wy w ogóle myślicie jak byście się czuli na jego miejscu? Chłopak znalazł na instagramie "ideał" kobiety, który okazał się jak 3/4 lasek na instagramie, totalną obróbką i zwykłym photoshopem.Nie rozumiem, czemu zarzucacie mu, że jest płytki. Bo co, bo opisał smutną rzeczywistość? Cholera każdy na waszym miejscu,  pewnie by podobnie zareagował a może by się jeszcze szybko wymigał z tego spotkania. Paweł zachował się okej i nic dziwnego w tym, że tak zareagował, bo jeżeli na instagramie dziewczyna wygląda kompletnie inaczej i w rzeczywistości nie da się jej rozpoznać, to wiadomo, że to zraża. A i odnośnie waszych wypowiedzi, jeżeli nie umiecie czytać ze zrozumieniem to przypominam, że chłopak wspomniał, że na instagramie dziewczyna była odważna i bardzo sympatycznie im się pisało a jak przyszło co do czego to nie dość, że dziewczyna nie do poznania to jeszcze, ciężko było mu z nią się dogadać, gdyż nie była tak odważna i rozmowna jak na tym portalu. Także moim zdaniem, wasze wypowiedzi, że jest pozerem itd. są nie na miejscu, bo sami byście pewnie w takiej sytuacji gorzej się zachowali, albo podobnie. Pozdrawiam :)
 

odpowiedz

2

Jesteś płytki jak sadzawka. Powierzchowny mule.

odpowiedz

2

ale wiekszosc ludzi w komentarzach jest głupia XD przecież napisał, ze "rozmowa im sie srednio kleila" w realu, wiec nei rozumiem czemu piszecie, ze rozmowa, a pisanie to co innego, albo, ze nie liczy sie wyglad, a to jak sie dogadujecieXDD

odpowiedz

7

Może na początku zacznijmy od tego, że pisanie a rozmowa w realu to całkowicie dwie różne rzeczy. Przy rozmowie ludzie bardziej się stresują. Może ona właśnie do takich należy? Może pomalowała się tak mocno bo chciała zrobić jak najlepsze wrażenie i jak najbardziej się upięknić tylko trochę jej nie wyszło? A co do ,,okłamywania"... Ludzie! To jest Instagram! Każdy chce tam wyglądać jak najładniej i jak najszczuplej. 

odpowiedz

Szczera 06/19 18:53:21
11

Wybacz, ale z tej historii wychodzi na to,  że jesteś zwykłym pozerem. Skoro świetnie się dogadywaliście to czemu rezygnujesz ze znajomości tylko z powodu paru kilo więcej? 

odpowiedz

12

Trochę słabo tak oceniać po wyglądzie, racja dziewczyna nie powinna była wstawiać fałszywych zdjęć, jednak ty też tu zawiniłeś !

odpowiedz

12

Ej ale słuchajcie, to on jest tutaj ofiarą oszustwa! Laska wstawia swoje zdjęcia, które nie odzwierciedlają w żadnym stopniu jej prawdziwego wyglądu, może nawet były komuś podkradzione.. Ja na jego miejscu wiedziałabym co zrobić. Nara i tyle.. skoro udaje kogoś, kim nie jest to nie macie o czym rozmawiać.

odpowiedz

20

On nie mowi tylko o wygladzie, ale tez o tym, że nie jest zbytnio rozmowna. Nie przypadła mu do gustu i tyle. I nie mówcie mu ze patrzy tylko na wygląd, albo ze jest chamem i prostakiem. Gdyby nim był to by odrazu powiedzial, ze jest brzydka, gruba i wygląda inaczej niż na zdjęciach, ale tego nie powiedzial! A co do odpowiedzi. Poprostu jej powiedz ze niestety nic z tego nie wyjdzie i tyle :*
 

odpowiedz

19

gówno masz zrobic , jestes hamem który patrzy tyljo na wyglad i ona na ciebie nie zasługuje

odpowiedz

14

Chłopie myśl nie każda laska ma wyglądać jak modelka . Wygląd to nie wszystko liczy się to co w środku. Nie musisz od razu się z nią wiązać to było pierwsze spotkanie

odpowiedz

7

Po prostu wytłumacz jej , że nic wielkiego do niej nie czujesz ale możecie zostać znajomymi

odpowiedz

11

Powiedz jej, że nie widzisz tego związku, ani nic. 

odpowiedz

26

Trza było siedzieć w internetach, a nie wychodzić na zewnątrz 

odpowiedz

26

Daj jej szansę, wygląd to nie wszystko 

odpowiedz

66

Bałeś się, że ona nie zaakceptuje Twojego wyglądu, a to Ty nie zaakceptowałeś jej. Pomyśl jak byś się czuł jakby Twoje początkowe obawy się spełniły, pomyśl co byś wtedy czuł. Nienawidzę gdy ktoś ocenia ludzi po wyglądzie. 

odpowiedz

8

Napisz że miło spędziłeś z nią czas ale to nie to czego szukałeś. 

odpowiedz

19

Eh, głupio wyszło.. Trudno napisz jej prawdę co mylisz i już.. Zrób to jak najszybciej. Bo laska narobi sobie mega nadziei.. I będzie lipa. :C

odpowiedz

Paulinepisze.pl 06/11 23:17:26
14

Hmm powiedz jej prawdę. To proste napisz, że chcialeś się spotkać z dziewczyną z instagrama, że Cię oszukała. Napisz, że nie lubisz być okłamywany. Zrobiłeś jeden ogromny błąd: dałeś jej całusa na pożegnanie. 

odpowiedz

Wyróżnione wpisy

Lifestyle

Dołącz do DDOB
Dołącz do DDOB

ddob
youtube

MATKA vs CÓRKA – Córka bierze ślub! 💍😱
DDOB

Moda